Misteri Di Langit


Gamba ni dah beberapa kali aku tengok...
Mula2 aku tak ambil peduli....
Bila tengok semula gamba ni...
Aku pk... apa yg anak panah tu tunjuk...
Dan apa yg org tu tengok kat langit...
Ada yg tak kena ke kat langit....
lepas tu aku tengok betul2....
Org tu macam ada pegang sesuatu...
Rupa2 dia main layang2...
Dan layang2 tu pula...
Berbentuk ANAK PANAH...
Previous
Next Post »

11 Komen

Write Komen
dyabunga
AUTHOR
Sabtu, Januari 21, 2012 12:30:00 PTG delete

lew..main layang-layang rupenye..

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Sabtu, Januari 21, 2012 12:30:00 PTG delete

lew..main layang-layang rupenye..

Reply
avatar
QasehSuci
AUTHOR
Sabtu, Januari 21, 2012 12:50:00 PTG delete

ah..ah...lah...x perasan sbnarnya...

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Sabtu, Januari 21, 2012 1:17:00 PTG delete

hihii layang2 bntuk ank panah rupnya..

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Sabtu, Januari 21, 2012 1:55:00 PTG delete

Eh...ingat apa tadi...rupanya2 orang tu main layang2...

Reply
avatar
nurmujahidah
AUTHOR
Sabtu, Januari 21, 2012 4:38:00 PTG delete

adess,, tertipu jugak aku akhirnya,, kah3

Reply
avatar
Lady Milo
AUTHOR
Sabtu, Januari 21, 2012 11:03:00 PTG delete

ingatkan apabenda la misterinya tadi... kih kih kih...!!!

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Ahad, Januari 22, 2012 2:27:00 PG delete

Main layang2 duhal.. Ingt tek gambar photoshop....

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon