Nyawa MANUSIA Bukan Nyawa CARTOON...


Sebelum tu jom layan cartoon ni dulu....
Tak lama 3.01 minit jer... tak sampai 5 minit...



Dah habis tengok video kat atas kan...
Korang paham kan maksud aku...

Nyawa manusia ni bukan macam nyawa cartoon kat atas...
Bila dilanggar... masih hidup...
Lepas tu... langgar lagi... hidup balik...

Memanglah aku akui...
Ajal maut seseorg tu memang dah tertulis...
Dah ajal... nak buat macam mana lagi...
Tapi sikap berhati2 dan bertanggungjawab tu kena ada...
Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
Deru Ombak
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 12:13:00 PTG delete

Salam Marsz,,
Saya dah jawab tag.. cuba tengok, betul ke saya buat tu... tq..

Reply
avatar
iRiS
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 2:19:00 PTG delete

peringatan yg bagus sekali hehe

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 2:37:00 PTG delete

DOLOK BAPAK KMK PERNAH MDH..MUNLAH KITA TOK KATON,NANG RINDOK..X PANDEY MATI..HEHE

Reply
avatar
Redbloodsnow
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 9:27:00 PTG delete

mena kata ktk ya. at least lah..be more kful nk ow.

btw...eeeeeeeeeeeeeeeeeeee belog ktk kacakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. jeles mek diat aie. hehe

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 10:01:00 PTG delete

Beep beep.. Feveret kartun gik kecik dolok...

Reply
avatar
ciK LyndaWawa
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 11:06:00 PTG delete

mun kta t0k katon..nang sentiasa sng hati la+ow..hehe

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 11:31:00 PTG delete

aok eyh..kadang2 mun xsbr nang alu jln laju2..xingt gk ngan dirik..dh exsiden brk nk menyesal..huhu

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 11:36:00 PTG delete

ahahah..mek suka kartun tok.. nama jak carton bh.. xda expired cdak nya haha

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Jumaat, Januari 27, 2012 11:51:00 PTG delete

kartun tu smpai sekarang layan je walaupun bunyi beepp..bepp..hehe

Reply
avatar
Eryati
AUTHOR
Sabtu, Januari 28, 2012 8:58:00 PTG delete

mmg betul tu mas..nyawa kita bukan macam nyawa katun...hehehe..


anak2 akak tengok Tom n Jerry bleh ckp "apasal Si Tom uda kemek boleh kembang balik ma?..." eheheheh...sebenarnya siri katun ni tak sesuai tuk kekanak...tp anak2 masih jugak nak tengok...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon