Perhatian!!

Sebelum ni aku letak tajuk blog aku...
RENCAH HIDUP KU....
Kononnya aku nak cerita laa...
Kisah hidup aku yg ada pelbagai rencah....
Dan gambar kat bawah merupakan header yg baru aku tukar sempena thn baru 2012...


Dlm seminggu ni... dlm otak aku ni terpikir 2 perkataan ni jer
"MASZ SIDEK"
So aku buat keputusan...
Aku nak tukar tajuk blog kepada "Masz Sidek"
Nama aku pun aku tambah Sidek di belakang...

Hehehehe.... mata tak nampak sebab hitam...
(Tengok header kat atas... macam tu lah rupa dia)


***Aku nak bagitahu tu jer... hehehehe***
Previous
Next Post »

18 Komen

Write Komen
QasehSuci
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 1:48:00 PTG delete

lepas nie kena panggil masz sidek lah plak...heheh

Reply
avatar
Sabtu, Januari 14, 2012 2:04:00 PTG delete

ok lah nama tu... yang pentimng merah menyala ni masih boleh dikenal.. hehehe

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 2:08:00 PTG delete

Feveret kaler kmk juak merah.. hihi.. Nway, kacak header ktk...

Reply
avatar
Lady Milo
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 2:17:00 PTG delete

merah betul blog ni.. kalah abg ben punye... anyway. header tu cute!

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 2:37:00 PTG delete

rajinnya la dia.buat untuk sye leh???hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 2:49:00 PTG delete

@QasehSucihehehe... nak panggil Masz je pun tak kisah...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 2:51:00 PTG delete

@ridzuan sujari Warna merah tu penting...
Itu trackmark blog ni...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 2:53:00 PTG delete

@Lady Milo Abg Ben walaupun blog dia simple tp best... sy tetap kalah kak... hehehehe....

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 2:53:00 PTG delete

@aReLaN Hehehehe.... ok nanti sy buat... siap nanti sy bagitahu yer...

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 4:10:00 PTG delete

Hahahhaha.. kacak header kitak ya... merah hitam.. Kelak polah ngan kmk juak k..hehehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 4:29:00 PTG delete

@Cik Rose Cute maksih kak... kembang hidung sy... hehehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 4:30:00 PTG delete

@Mak Usu ok... ok... kelak mek polah... mun dah siap mek madah...

Reply
avatar
Faceboored.
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 8:17:00 PTG delete

Masz Sidek. Macam commercial name. Style woo. :D

Reply
avatar
Sabtu, Januari 14, 2012 11:12:00 PTG delete

uish...rjin masz wat header br...comel2!=)

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Sabtu, Januari 14, 2012 11:13:00 PTG delete

MCM MATA PRINCESS..KACAK MAS,SIMPEL BUT NICE..

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Ahad, Januari 15, 2012 1:09:00 PG delete

lawa header tu..simple je.. blh lah wat kan utk dya..hehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon