Sarawakian Thursday # Nangkak Di Sangka Cempedak









Tok cerita time zaman gik kecik2... ONCE UPON A TIME IN Pasa Satok aka. Pasa Minggu
Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
dyabunga
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 11:01:00 PG delete

dulu kecik2 susah nk bezakan cempedak ngn nangka..haha

Reply
avatar
nurmujahidah
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 11:40:00 PG delete

sampai sekrang pun muja tak tau lagi nak beza camne,, kih3

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 11:50:00 PG delete

Senang jak mun ktk nak beda buah nangkak ngn cempedak.. Biasanya buah cempedak di luar paagar... Kakya ada orang k galah cuba nak ambiknya.. haha... :D

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 11:54:00 PG delete

@dyabunga ha ah... buah ni nampak serupa jer kan... sekarang ni dah boleh membezakan buah ni...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 11:56:00 PG delete

@nurmujahidahmuja tengok saiz... biasanye cempedak ni kecil... nangka pula besar...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 11:57:00 PG delete

@AmirFXhahaha... mun org ngambik cempedak k galah... org ngambik nangkak k apa... ;P

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Khamis, Januari 26, 2012 12:07:00 PTG delete

KMK PUN SALU SARUK ANTARA CEMPEDAK NGAN NANGKA..SBB CEMPEDAK NEKTOK BESAR2 NAK OWH..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon