Senda Pagi # Beza S dan C


Anak : Ayah... mak minta cerai..!! (Dengan pelatnya berkata)

Ayah : Apa??? (Terus pergi dapur)
Sayang kenape sanggup buat abang macam ni???
Dah laa... suruh anak kasi tahu pulak???
Apa salah abang???

Mak : Ape hal abang ni??? (Muka kehairanan)

Ayah : Sayang boleh tanya ape hal kat abang???
Yang sayang minta cerai tu kenape???
Siap pesan kat anak lagi???

Mak : Yang abang emo tak tentu pasal ni kenape???
Saya minta SERAI bukan CERAI.
Dah pergi ambikkan saya SERAI... (Perkataan serai di tekankan)
Saya nak masak ni...

Ayah : Nak SERAI ye bukan CERAI...
Hehehehehehe... 
Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
Eera Shera
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 10:09:00 PG delete

haha sengal je..xtau ke anak dia pelat

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 10:49:00 PG delete

hahahaha...nsb bek la anak yg pelat.kalau si mak ayah yang pelat tak tau la pe jd.

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 11:13:00 PG delete

Angol.. haha... Anaknya pelat pun sik tauk...

Reply
avatar
iRiS
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 11:25:00 PG delete

lawak2x..di buat nya si ayah 2 jenis yg panas baran..free2 ja bini dia kena lempang huhu

Reply
avatar
Dalila Hamid
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 11:38:00 PG delete

alahai.... kesian.. wrong comuncation

Reply
avatar
kpah k-poh
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 2:03:00 PTG delete

lain kali jangan suruh anak.. bahaya ooo....hahahhaaa...

Reply
avatar
ciK LyndaWawa
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 5:28:00 PTG delete

hehehehehe....lain kali kenak hati2 oo..huhuhu

Reply
avatar
diana
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 7:22:00 PTG delete

bertuah punya anak...muahahah

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 10:25:00 PTG delete

MIS-COMMUNICATION PADUHAL..HAHAHA

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Ahad, Januari 08, 2012 10:25:00 PTG delete

MIS-COMMUNICATION PADUHAL..HAHAHA

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon