Senda Pagi # Wasiat


Satu hari Si suami yang tidak sihat kerana demam sikit memanggil isteri dan anaknya duduk mengelilingi katilnya....

Suami : Duduk sini.... abah nak bagi wasiat ni!!

Anak : Waaaa...! apa ni bah??? Main wasiat-wasiat?? Baru demam sikit jer tu...

Suami : Takpelah... just wasiat...

Isteri : Ok! ok! Apa wasiatnya bang...?

Suami : Tanah di sebelah kanan dan kiri rumah kita jangan di jual.... Juga tanah yang di belakang tu... Jangan sesekali korang cuba nak jual...!

Anak : Kenapa bah??? (Saspen)

Suami : Tu kan tanah orang lain... bukan tanah kita... Mana boleh jual...!
Hehehehehehe.....
Sebenarnya ehhh... abah saje je... nak hilangkan boring duk atas katil ni ha....
Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
AmirFX
AUTHOR
Rabu, Januari 04, 2012 11:16:00 PG delete

Molah saspen jak bapaknya ya... haha...

Reply
avatar
masz
AUTHOR
Rabu, Januari 04, 2012 11:41:00 PG delete

@AmirFX hehehehe.... beliang ati si anak...

Reply
avatar
Mia Liana
AUTHOR
Rabu, Januari 04, 2012 11:53:00 PG delete

lawaknya bapak dia ni... hahahah...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon