Siapa Nak Jadi Retis???

Siapa nak jadi retis???
Hari ini ada audition Mentor 6 di Merdeka Palace...
Sesiapa yg duduk dekat Kuching....
Nak cuba... silakan...
Mana tahu ada rezeki jadi retis...
Aku????
Aku tak pergi sbb sora aku ni 'TERLEBIH MERDU'
Sekarang pun keadaan cuaca di Kuching... sekejap hujan... 
sekejap tak... lepas tu rintis2...
Aku takut nanti bila aku nyanyi... hujan tak berhenti lepas tu hujan lebat pulak...
(Tak nak masuk... cakap jer laa.. tak yah bagi alasan cuaca)
Untuk kebaikan semua... baik aku tak payah masuk...
hehehehehe
Kepada sesiapa yg masuk audition ni GOOD LUCK ktk org...
Ni tauk jadi retis kelak nak....


***Bak kata cik aku... sora CT kedak sora nya... hahahaha***
Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
MaryaYusof
AUTHOR
Ahad, Januari 22, 2012 1:59:00 PTG delete

Hola Sarawakian,

Nice blog, follow di sini ya :))

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Ahad, Januari 22, 2012 2:00:00 PTG delete

Tauk x masz..
mak kmk nyuruh pg..
hahah..padahal hari tuk dah auditon..hihi
papon mek tag ktk..menarik...

http://sejutarasamakusu.blogspot.com/2012/01/qasehsuci-special-giveaway.html

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Ahad, Januari 22, 2012 2:01:00 PTG delete

hehe..kalau dya pergi sama cm masz..terlebih merdu..haha

Reply
avatar
nurmujahidah
AUTHOR
Ahad, Januari 22, 2012 2:33:00 PTG delete

alamak,, tak snggup den rentas lautan sebb nak jadi retis,, kih3

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Ahad, Januari 22, 2012 5:48:00 PTG delete

ahahahah!..mek xpat masok.. suara mek nang xkck trus. hahaha..

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Januari 23, 2012 8:59:00 PG delete

@Mak Usu hehehehe... semangat mak ktk nyuruh ktk ya...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Januari 23, 2012 9:00:00 PG delete

@dyabunga hahaha... boleh buat group la kt ni...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Januari 23, 2012 9:01:00 PG delete

@eva sama kt tok... belum pa2 dah kenak rejek..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon