Tip Hilangkan Ngantok...

Lepas makan...
Mood MALAS mesti datang...
Ditambah dengan mata yang mengantuk...
Rasa nak cari bantal dengan tilam jer...
Mata aku pun tengah ngantuk giler ni...
Lepas ni boleh curi2 tido kejap... bos takde...




Hehehehe... Tak boleh pakai langsung tip kat atas ni...
Apa yg selalu aku buat...
Kalau mata dah ngantok... tidolah jawabnye...
Tak lama... sekejap pun jadilah...
Tapi kadang2... keadaan tak mengizinkan kita tido...
Kalau keadaan tu berlaku... aku selalunya basuh muka...

Korang pulak....
Apa yg korang buat untuk hilangkan rasa ngatok tu???
Bagi tip sikit???
Previous
Next Post »

15 Komen

Write Komen
Mak Usu
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 12:59:00 PTG delete

hahahaa..bahaya tip ktk ya masz..hihi. Kmk mun nak hilang ngantok, makan benda nak masam2... mun xpat tahan juak merayo2 carik org k kaco.. xtahan wak tido jak la jawapnya..hahaha

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 1:51:00 PTG delete

hahaha...ubat terbaik utk ngantuk sememangnya tidur.so,bila ngantuk takyah la tahan lagi kan.cari je port best,landing baek punya. :p

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 2:19:00 PTG delete

Marsz nak tips?? kalau dah ngantuk.. tilam bantal jerk jawapannya...

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 2:28:00 PTG delete

Belacan tumbuk ngn cuka kakya engkah kat tapak kaki.. Try lerr...

Reply
avatar
Queenie
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 2:48:00 PTG delete

ubat ngantuk?
ulur bantal jer..gerenti mujarab.

er..dik, masuk sini mata tua akak nih terasa sakitlah hehehe tak tahan kaler merah hitam yg teramat terang...

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 3:04:00 PTG delete

jalan-jalan, naik turun tangga..confirm hilang ngantok..hehe :)

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 3:24:00 PTG delete

kalau kancil akan bergerak dari tempat duduk untuk menggelak dari mengantuk

Reply
avatar
sue zainun
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 4:08:00 PTG delete

hahaha bahaya betul tips tu...:p

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 4:41:00 PTG delete

ish2..ingtkan betul la de tips.hehehe...

cik nur, kalau ngntuk, akan minum air masak...tak pun mkn gula2..hehehe

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 5:12:00 PTG delete

mun ngantok, basuh muka, berus gigi... haha.. dahya makan gula batu nok pedas2.. segar mata!

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 7:27:00 PTG delete

PETUA AMIR YA NYURUH KMK NGEKEK JAK..HAHAHA..

MUN KMK NAK,MUN DH NGANTUK GILAK NANG TDO KEJAP..MUN GK DPT DI TAHAN,D EMBAK KMK JALAN2..SAMBIL NGACO ORG..

Reply
avatar
hamzah ian
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 7:39:00 PTG delete

ub at ngntuk adalah tido.. haha

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Januari 30, 2012 10:34:00 PTG delete

kalau dya pejam mata dalam beberapa sgt..pastu dh ok.. tp kalau ngatok juga, dya tido je..haha

Reply
avatar
Muttallif
AUTHOR
Selasa, Januari 31, 2012 7:44:00 PG delete

Kalau ngantuk, ambik masa untuk rehat sekejap...tido untuk 10minit...tapi mesti waktu rehat dan bukan semasa tengah kerja.

Sebenarnya boleh diamalkan dan menjadi kebiasaan.

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon