Aku Kena Kritik


Semalam Abg Ben ada buat segmen 
dan blog aku mendapat kritikan yg sangat2... pedas... walaupun aku tak gemar makan pedas...
Dan kritikan2 mereka ni menyebabkan aku menangis menghentak kaki dan berguling2...
Sampai bengkak mata dan selsema aku di buatnya....
Hahahahaha... gurau je...

Aku sebenarnya nak ucapkan TERIMA KASIH banyak2 kat korang yg sudi mengkritik blog ni...
Dan apa yg korang tegur tu... insya-Allah akan dibaiki dari semasa ke semasa.
Supaya korang selesa datang melawat kat sini...


Pada pandangan korang tentang perubahan blog sekarang ni....
Dan sekiranya masih ada yg perlu di perbaiki... bagitahu yer...
Insya-Allah... dan di perbetulkan...
Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 11:02:00 PG delete

wahh..masz..cayahlah..! blog nampak lebih segar... Nur belum buat perubahan lagi..huhuhu...

xpandailah nak edit2 ni..huhuh

Reply
avatar
hudahassan ^^
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 12:17:00 PTG delete

baguslah . dah oke dah . tak garang sgt mcm merah . :)

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 12:21:00 PTG delete

Cayalah Masz.

Jelas, terang, cantik...
Org tua mcm anty x pyh Pakai kanta cembong, cengkong segala.....hehe..

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 12:41:00 PTG delete

wahhh...dah buat perubahan ini...cantikk huhuhu

Reply
avatar
Miss Nadya
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 12:46:00 PTG delete

huhu..nad suka blog lama..:D

mn2 pon boleh..:D

p/s :: nk itut? jom lah..:D

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 1:03:00 PTG delete

nice dah. itam pon sweet gak mcm sblm nie. tp nampak garang sgt. hehe

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 2:36:00 PTG delete

dya suka yg lama..lagi laju bila buka..huhu

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon