Cari Sampai Jumpa...

Selamat beristirehat di hujung minggu...
Jom main hide and seek...
Cuba korang cari....
 Kumbang (Lady Bird) dan Wajah Bayi...
Berapa ekor kumbang... dan berapa wajah bayi...


Cari yer...
Sekadar suka-suki...
Untuk rehatkan minda...
(ekkk... boleh rehatkam minda ke main ni...)

update : Jawapan : Cari Sampai Jumpa...
Previous
Next Post »

11 Komen

Write Komen
kpah k-poh
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 10:41:00 PG delete

tak leh rehat minda ni... sesak bijik mata nak cari.. heeee

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 10:44:00 PG delete

KMk ekot nak dipadah Som atas ya.. 3 kumbang 2 baby... :D

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 11:01:00 PG delete

Hahah... Sakit otak tengok biji kopi..

Marsz.. Tolong kirakan... Ehehe!!!

Selamat berhari minggu jugak k. Nak pegi umah usu kan?
Kem Salam eh...

Reply
avatar
profmie
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 11:07:00 PG delete

wah..pening kepala ak jdnye..tp asenya kepala bayi dlm 3-5...kumbang pula dlm 3 jea...hihi

Reply
avatar
iRiS
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 11:20:00 PG delete

Iris jumpa 3 ekor kumbang dan 1 muka budak..terkejut tetiba nampak muka budak tue..hehe kat mane muka budak lg 1 ek..hehe

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 1:48:00 PTG delete

saya jumpa 3 kumbang n 3 baby.hehehe

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 1:51:00 PTG delete

Cik Nur hanya jumpa, 3 bayi...3 lady bird... heehehe...

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 3:04:00 PTG delete

3 bettles 3 babies.. hehehehe

Reply
avatar
Eryati
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 9:27:00 PTG delete

dah pernah carik ni..erm tak ingat ada 3 ker berapa...mcm 3 3 la

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon