Ekhh... Babi Show...

Situasi beberapa minggu lepas...
Ketika pulang dari keja...
Balik keja... ambil adik...
Jalan raya masih jem...
Sementara menunggu kenderaan berkurangan...
Jom jalan2...
Jalan2... pusing2... terjumpalah gambar kat bawah ni...

Cute tak??? 

Cute kan.. kan..

Barang apa ni???

Babi Show??? Ekkkhh....


Sanggup ke nak beli ni... 
Pk dua tiga kali...
Nak beli ke tak...
Aku memang tak beli...
Sbb aku blm kawin hehehe...
Org lain yg ada anak...
Kena lebih hati2...

BABY SHOWER tapi dicetak BABI SHOW
Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Ckin Kembaq
AUTHOR
Isnin, Februari 13, 2012 10:34:00 PG delete

haha..kan pelanggan tak mau beli dah..hehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Februari 13, 2012 10:44:00 PG delete

@Ckin Kembaqhehehe... bila tengok perkataan jer.. org dah tak nak beli...

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Isnin, Februari 13, 2012 11:32:00 PG delete

aiyakk..! de perkataan babi la..kalau perkataan lain xpe la..bi BABI..nanti pakai org kata pe lak kan...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Februari 13, 2012 11:59:00 PG delete

@:: Cik Nur ::kalau jual murah pun org tak sanggup beli sebab perkataan tu...

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Isnin, Februari 13, 2012 12:30:00 PTG delete

@Masz Sidek
betul tu...mcm minggu lepas, nur dh suka sgnt dgn beg galas ni..gaya2 nk beli tgk2 ada gambar katun babi..walaupun katun...tp xnak la beli...memalukan...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Februari 13, 2012 12:44:00 PTG delete

@:: Cik Nur ::huhu... betul tu... nama dan gambar kat sesuatu produk memang penting ketika membeli brg...

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Isnin, Februari 13, 2012 2:59:00 PTG delete

comel tapi perkataan tu buat takut...hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 8:42:00 PG delete

@AmirFXbrg tok k baby... k kah kat palak baby...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon