Inilah Hasilnya...

Letih... letih...
Sampai jer kat umah... rasa nak tido terus...
Tapi tak elok... hari dah petang...
Nasib baik kursus hari ni tak terbatal atau tertunda...
Sampai jer tempat kursus jam 8.30 pagi... terus ke kelas...
Mula2 hairan kenapa gelap...
Oooh... rupa2nye blackout...
Macam mana nak menjahit ni...
Mesin jahit nak guna elektrik...
Rupa2 ada kebocoran air berlaku atas syiling...

 Cikgu nak kami semua berkumpul di dewan sebarguna...
Dari tingkat tiga.. turun tingkat bawah sekali...
Sebab blackout hanya berlaku di tingkat tiga jer...
Tingkat bawah, satu dan dua tak blackout...
Bagus jugak... setiap tingkat lain2 suiz utama...

Bila dah sampai dewan sebarguna...
Hanya ada 6 buah mesin menjahit...
Aduh macam mana ni... anak murid ada 20 org...
Nampak gayanya terpaksa bergilir2 guna masin jahit...
Dalam sibuk2 nak guna mesin jahit...
Rupa2 pihak khusus berusaha memulihkan elektrik di tingkat tiga...
Dan akhirnya... elektrik di tingkat tiga dapat di pulihkan...

Mana2 pelajar yang tidak ada mesin jahit di minta naik semula ke kelas di tingkat tiga...
Jadi setiap pelajar dapat guna  mesin jahit setiap seorang...
Nasib baik... kalau tak...
Boleg gaduh2.. jeling menjeling berebut mesin...
 Hehehe... 
Aktiviti menjahit mula agak lewat kira2 jam 11 pagi... 
Walaupun kesuntukan masa..
Kesemua pelajar berjaya menghabiskan jahitan sebelum jam 4.30 petang...

Dan inilah hasil jahitan aku...
Kain pertama yg aku hasilkan...
Langsung tak kemas jahitan aku...
Hahaha...

***BELAJAR MEMBUAT BLOUS***
Previous
Next Post »

11 Komen

Write Komen
Mak Usu
AUTHOR
Ahad, Februari 05, 2012 6:30:00 PTG delete

wah...kacaknya nye.. pande dah kitak jait.. polah ngan kmk juak kelak k..

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Ahad, Februari 05, 2012 6:59:00 PTG delete

cantiklah...! pasni boleh la pakai..pastu jgn lupa buat blais byk2..xpayah beli dah..jimat kos.. :)

Reply
avatar
nanabyte
AUTHOR
Ahad, Februari 05, 2012 7:41:00 PTG delete

wewiit. cantek. boleh buat bisnes da ba. :)

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Ahad, Februari 05, 2012 8:06:00 PTG delete

Ok jak jahitan ktk ya.. Boleh kalahkan Jimmy Choo... ehek.. :p

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Ahad, Februari 05, 2012 10:22:00 PTG delete

Waaaaaa... Cantik lah Marsz....

Reply
avatar
Ahad, Februari 05, 2012 10:58:00 PTG delete

wah!cantik2!..lepas ni leh jual...xyah beli2 dah...hehe

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Ahad, Februari 05, 2012 11:26:00 PTG delete

uishhh...lawa la tu.lepas ni leh la bukak butik.eheheh

Reply
avatar
Hanif
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 12:50:00 PG delete

Saya sebagai orang yang tak pandai jahit.... saya lihat cantik baju!!!
Adaa bentuk baju,,,,hehheeh
Kalau tak pandai..tak jadi bajuu!

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 1:52:00 PG delete

nanti dah biasa mesti kemas.. pastu boleh lah ajar dya..kan3??

Reply
avatar
Isnin, Februari 06, 2012 4:34:00 PG delete

wah.. cantik.. nur teringin nk bljar menjhit..tp xberksemptn lg..
seronok je tgok org menjht cntik2 je.. :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon