Laptop Punca Kebakaran


Menjadi kebiasaan kita meletakkan laptop di atas tilam...
Melayan fb, blog, kerja dan lain2...
Kita suka buat atas tilam...
Sebab apa... senang nak baring... buat aksi renang berirama, aksi bebas, aksi kuak lentang... hehehe
Tak pun... kita suka letak laptop atas pillow atau kusyen... 
Korang baca berita ni...
Lepas baca ni... kenalah ubat tabiat atas katil tu...
Bahaya...
Pengajaran untuk kita semua....
Previous
Next Post »

9 Komen

Write Komen
YaYaNsMuM
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 1:42:00 PTG delete

Ish!bahayanye...thanks for the info Masz.Lepas ni YM takmo dah on9 atas katil..takut!

Reply
avatar
Jumaat, Februari 17, 2012 2:28:00 PTG delete

SALAM..

Btoll tue..tp kdg2 letak jgk..hehhe

wah..blog nie dah ubah..cantik n simple :)

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 2:31:00 PTG delete

blog ni dah berubah..simple je..:D

takut pulak dgr..pasni tak boleh dah nk on9 atas katil

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 3:23:00 PTG delete

betul tu..pernah terbaca jugak~~

Reply
avatar
Jumaat, Februari 17, 2012 3:48:00 PTG delete

xsuka letak atas tilam..mesti kena letak atas kipasnya sndiri n atas meja kecil..

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 3:53:00 PTG delete

memang bahaya....!!

cik nur mmg jarang on9 atas katil...

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 5:56:00 PTG delete

aih...ada juak ooooo....tp mun online atas tilam laptop cepat panas..

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 6:20:00 PTG delete

Salam Masz.. Anty x bleh bukak link. :(
Tapi mmg jgn di amalkan landing atas katil dgn laptop.
Lebih2 lagi kalau lappy xde cooler.. Mau berasap tilam
Haha..

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Jumaat, Februari 17, 2012 8:59:00 PTG delete

Dasyat juak.. Orang mok ngkah minyak tas tilam kali nak?! hihi..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon