Lisa & Yusry : Akad Nikah

Tahniah buat Lisa & Yusry...
Telah selamat diijabkabulkan malam semalam 23/02/2012

Selamat Pengantin Baru...
Semoga jodoh kalian berkekalan hingga ke akhir hayat...
Di dunia dan akhirat...

Jom layan gambar Majlis Akad Nikah Lisa & Yusry...

gambar lisa surihani dan yusry

gambar lisa surihani dan yusry

gambar lisa surihani dan yusry

gambar pernikahan lisa surihani dan yusry

gambar pernikahan lisa surihani dan yusry

gambar lisa surihani dan yusry

gambar lisa surihani dan yusry

Kredit Gambar : BeautifulNara.com
Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
Yana Libra
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 10:25:00 PG delete

sweet je tgk..kalau pakai tudung mesti lagi cantik~~ :)

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 11:00:00 PG delete

Cantik sangat Lisa kan . Natural jer mekap dia . =) moga kekal bahagia ke akhir hayat .. amin..

Reply
avatar
Jumaat, Februari 24, 2012 11:20:00 PG delete

sama cantik sama padan.. mcm pinang dibelah duoooo =)

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 11:28:00 PG delete

owh lisa ku. walaupon tak suka dia kawen dgn yusry tapi jannah tetap minat dia. abg yusry punya songket tu lawooo!!

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 11:41:00 PG delete

@Yana Librabetul tu... rupa lisa mesti lebih manis dan berseri... :)

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 11:42:00 PG delete

@fizafantagirOLisa memang cantik... kalau dia tak bermekap pun cantik... Amin semoga jodoh lisa dan yusri berkekalan dunia akhirat...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 11:43:00 PG delete

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARAhehehe... betul mak dara... lisa cantik, yusri tampan... bila ada anak nanti mesti comel....

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 11:44:00 PG delete

@cIk JanNahya... hehehe.... kita tetap minat kat lisa... ha'ah songket yg yusri pakai tu cantik...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon