Sarawakian Thursday # Bulan Dan KFC





Hahaha... asal nangga bulan penuh... 
Mala jak anak embak bapak gi KFC...
Si pat nangga bulan penuh...
KFC la tujunya...
Bila bulan penuh time tengah bulan...
Bapak garuk palak...
Maok sik maok... embak juak...
Hahahaha...

Mok lebih faham baca tok Bulan Penuh Dan KFC
Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Khamis, Februari 16, 2012 9:04:00 PG delete

kenapa kena tunggu bulan penuh?? =)

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 9:14:00 PG delete

@nuyui a.k.a miss YUIbulan penuh kononnye gaji dah masuk tp sebenarnya tak nak makan KFC... hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 9:32:00 PG delete

@Yana Librahehehe... bulan tu alasan jer... sebenarnya tak nak makan KFC atau duit gaji dah tinggal sikit...

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 9:36:00 PG delete

hee. kmek g kfc sik kira bulan penuh ke sik. sebab muka mek pun macam bulan.. hahhahhaha!

Reply
avatar
eima-caa
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 9:47:00 PG delete

Masz...ekekekee...

adoilaaa..letih nak nunggu bulan penuh nak mkn kep c...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 9:48:00 PG delete

@Eza Boom Boomhahaha... time tok dah keja senang kit... mun rasa nak makan kmk beli jak... dolok ni dpt macam ya... byk nak ditanggung bpk... anak 5 org, bil2 gik, brg sekolah, brg dapo... mun makan kfc pun sik selalu...

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 9:58:00 PG delete

ahahaha...kmk maok mam kfc..he3
ohh ad bulan jak mau gi kfc..

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 10:00:00 PG delete

asal kfc jer tunggu bulan penuh ya? kesian si anak menunggu2 bulan penuh. hehe :)

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 10:05:00 PG delete

@Nyuejom... kita mam kfc sama2... hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 10:06:00 PG delete

@cIk JanNahhahaha... bpk pun kesian gak... bila bulan penuh tengah bulan... pulus dah tinggal sikit... hehehe...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon