SaRukKan Atau RaSukKan

Tengah dok depan TV melayan cerita Hisdustan Kuch Kuch Hota Hai...
Mak aku tiba2 ajak bpk aku ke Kampung Gobielt...
Nak tengok ada tak ikan, udang atau sotong... yg fresh..
Kalau ada beli... kalau tak de balik jer...
Dalam mak ngan bpk aku sibuk2 nak pergi ke Kampung Gobielt...
Bpk aku sempat tengok TV ...


Bapak : Siapa pelakonnye???

Mak : (Tengah pasang tudung)...

Bapak : Sa Ruk Kan 

Mak : Bukan... Ra Suk Kan

Bapak : Sa Ruk Kan

Mak : Ra Suk Kan.... hehehe

Yang aku... duduk diam jer dengar...
Malas nak menyampuk...
Tapi dlm hati ketawa gak....
Bila dengar jawapan mak aku..
RASUKKAN....
Shah Rukh Khan ke RASUKKAN...
hahahaha
Lepas tu lagu ni pun berputar...
Koi Mil Gaya

Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Sabtu, Februari 11, 2012 4:07:00 PTG delete

hehehe..oklah tu..ade gak bunyi khan2 di belakangnya...hehehe

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Sabtu, Februari 11, 2012 4:13:00 PTG delete

Kekekekek...
Berulang lah ckp Mak Marsz tu... Sume kena ra su kan bila sa ru kan berlakon...mkekekekek

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Sabtu, Februari 11, 2012 4:14:00 PTG delete

Cesss.. Berulang lak

Typo betul lah.. Hahahha nak cepat

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Sabtu, Februari 11, 2012 4:41:00 PTG delete

laki mek excited nk nangga crita ya tek...apal gik ya lirik nya...pandei mummy ktk ngatik daddy ktk ya...

Reply
avatar
mr_abs
AUTHOR
Sabtu, Februari 11, 2012 7:49:00 PTG delete

aih. ada hd pun version. kacaklaaa. dpt layan

Reply
avatar
Eryati
AUTHOR
Ahad, Februari 12, 2012 7:17:00 PG delete

terllepas KKHH ni ...tertidur..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon