Seungkap Kata Mampu Ubah Segalanya



Korang ada tengok tak iklan baru digi...
Aku bukan nak promote yer...

Nak tergelak pun ada gak bila tengok iklan digi ni...
Tapi aku suka tengok... hehehe

Aku suka ayat iklan ni...
"Seungkap kata mampu ubah segalanya"
Memang betul dari seungkap kata... macam2 boleh berubah...
So ungkaplah yg baik2 supaya ia berubah kearah kebaikkan....
Jom layan dulu iklan digi ni.... hehehe


Previous
Next Post »

9 Komen

Write Komen
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 3:22:00 PTG delete

Salam Masz..Terima kasih doakan nur.. alhamdullillah..dah kembalik sihat.. :)

baru tgk iklan Digi ni..best juga ye..seungkap kata, boleh ubah segala2nya.. :)

Reply
avatar
Arina Shamsul
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 4:03:00 PTG delete

hehe,kadang2 dengan seungkap kata juga boleh membuat kita rasa bahagia dan seungkap kata juga boleh buat kita kecewa..betul kan maz kan?ihik


jemput singgah blog ye maz :)

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 4:59:00 PTG delete

Cak!

Masz buat ape jek tu?
Dedua iklan ni best... Anty sure gelak bila tengok,
Nama anak Bujang anty pun Apis.. lagi setahun balik lah tu..

Hehe
" Apis rindu Mak kaannnn... "

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 5:17:00 PTG delete

slogan ya bez....lamak x nangga iklan org bersarong kuning ya...sampe ke utan pun gik juak ada line..bulak kali jak...

Reply
avatar
Arina Shamsul
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 6:43:00 PTG delete

KAMU DI TAG DEAR :)

JOM JOIN SEGMEN

http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/02/segmen-wrfw-walkreviewfollowwin.html

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 7:31:00 PTG delete

MCM2 CARA NAK PROMOSI NAK OWH..HEHE..KMK PENGGUNA DIGI YG TEGAR..TP ADA SKANDAL DGN MAXIS..HIHIHI

Reply
avatar
Eryati
AUTHOR
Jumaat, Februari 24, 2012 8:31:00 PTG delete

sbb tu kena jaga setiap tutur kata kan...eheheh

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Sabtu, Februari 25, 2012 7:30:00 PG delete

ahaha.. nektok iklan msia dah makin maju.. mcm2 jak intipati lam iklan.. bgs juak ya.. da juak selit kesedaran.. mun nok mcm ada x logik.. layan ajak lah.. dah nama iklan nak hahahah

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon