Topik Guaman MHI : Etika Pengunaan Laman Media Sosial


Topik yg menarik...
Sebelum turun keja esok.....
Rasanye sempat tengok ni...
Aku stat keja jam 9...
Sempat kot... hehehe

Facebook MHI TV3
Previous
Next Post »

18 Komen

Write Komen
Yana Libra
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 12:53:00 PTG delete

Saya tak sempat tengok la..sok update la ape yg diorang bincangkan ye~~ :)

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 12:57:00 PTG delete

@Yana LibraInsya-Allah.. kalau sy berkesempatan tengok esok... sy update..

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 1:04:00 PTG delete

insyaALLAH sempat...nanti jgn lupa kongsikan bersama ye.. :)

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 2:32:00 PTG delete

wah...mesti menonton nie...Kancil mula kerja kul 12...hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 2:42:00 PTG delete

@Kancil 8349kancil mengajar sesi petang ke... boleh la kita berkongsi info nanti yer.. hehehe

Reply
avatar
-gedek!
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 2:51:00 PTG delete

etika ambil gambar ada?

haha!

Reply
avatar
Selasa, Februari 14, 2012 2:53:00 PTG delete

mmg xsempatla ni..huhu..

p/s: tq dear..h masukkan =)

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 3:24:00 PTG delete

@-gedek!hahaha... kena tengok dulu... baru tahu ada ke tak...

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 4:57:00 PTG delete

lambat stat keje.saya pukul 8 dah kat kilang.hehehe...nanti dah tengok tu leh la kongsi ye

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 9:29:00 PTG delete

bestt! tp mek ney sempat ngga.. huhuhu

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Selasa, Februari 14, 2012 10:34:00 PTG delete

Masz.. Jom kita mengadap tv pepagi buta esok.
Lepas subuh jgn tido.. :)

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Rabu, Februari 15, 2012 2:36:00 PG delete

kalau masz tengok jgn lupe update pasal tu ye..:D

Reply
avatar
akuamir
AUTHOR
Rabu, Februari 15, 2012 8:28:00 PG delete

err,, pkol bape rancangan tuh ye masz?? mehehe,, eh tanx 4 the 'good luck'haha

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon