Arra Ahmad 7th Wedding Anniversary Contest


Contest ni di anjurkan oleh ARRA AHMAD...
Kalau tak de contest ni... memang aku tak tahu Arra Ahmad ni dah kahwin...
Aku ingatkan dia ni belum kahwin macam aku...
Hehehehe....

Aku telah di tag oleh sis YUMIDA...
Aku memang tak pandai sangat nak lukis doodle ni...
Tapi aku cuba gak...
Dan ini hasilnya....

\/

\/

\/


Kepada Arra Ahmad... Selamat menyambut Wedding Anniversary yg ke 7...
Semoga jodoh berkekalan di dunia dan di akhirat....

***Sesiapa yg pandai buat doodle ni... jom lah kita memeriah kan contest ni***
Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Selasa, Mac 13, 2012 11:25:00 PG delete

KMK NANG X PANDEY LANGSUNG CAMNEY NK MELUKIS DUDEL...HUHU

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Selasa, Mac 13, 2012 12:11:00 PTG delete

lawa nye masz buat doodle.. dya tak reti nk buat cm ni..serius lawa doodle tu..:D

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Selasa, Mac 13, 2012 12:20:00 PTG delete

jannah mmg langsung tak kreatif dan tak pandai buat doodle. cantek doodle masz! jeles

Reply
avatar
Arra Ahmad
AUTHOR
Selasa, Mac 13, 2012 2:08:00 PTG delete

cantik.hehe
thanks join..:)
wah tak tahu eh? nak bagitau la ni..ala2 buat jemputan kahwin gitu.hik hik

Reply
avatar
shahdiana
AUTHOR
Selasa, Mac 13, 2012 4:38:00 PTG delete

memang tak pandai langsung..tapi cantik apa dodel untuk ara ahmad tu...good luck ya

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Selasa, Mac 13, 2012 4:44:00 PTG delete

kiut eh! matanya menggoda kmk la...

Reply
avatar
Arra Ahmad
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 8:52:00 PTG delete

undi doodle anda disini

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.238801876214933.52078.175310005897454&type=3

Reply
avatar
hati~♡
AUTHOR
Rabu, Mac 28, 2012 9:11:00 PG delete

cute, gd luck ye..
sy pun join ^_^

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon