Banner Baru!!!

Kalau korang perasan banner blog ni dah bertukar...
Banner baru ni aku buat minggu lepas...
Ok tak???


Sebelum ni banner blog ni warna merah...
Pada mulanya aku nak kekal jer banner lama tu...
Bila tengok balik macam tak sesuai lagi dengan blog...
So aku buat keputusan tukar...


Aku buat banner ni guna potoscape supaya imej tu bergerak...
Cara nak buat gambar2 tu bergerak korang 

***Untuk membuat banner ni saiz yang paling sesuai ialah 125 X 125***
Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen
QasehSuci
AUTHOR
Sabtu, Mac 31, 2012 10:59:00 PG delete

cantik jugak...hihi..Qaseh x pandai buat banner...

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Sabtu, Mac 31, 2012 12:05:00 PTG delete

KACAK MASZ..NANG PANDEY KTK MOLAH..

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Sabtu, Mac 31, 2012 12:41:00 PTG delete

cantik la... pandainya mas buat.. :)
nur mmg fail bab2 buat mende2 ni..huhuhu

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon