Banyak Lagi Makanan Lain Untuk Kesihatan

Eeeiirrkkk....
Tak sanggup aku...
Korang??? Aku rasa korang pun tak sanggup.....
Kat atas muka bumi yang luas ni....
Banyak lagi makanan yg boleh dimakan untuk kesihatan...
Ada Buah-buahan.... Sayur-sayuran....
Boleh pula doktor ni saran makan TAHI HIDUNG...

 

Apa pendapat korang???
Previous
Next Post »

14 Komen

Write Komen
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 4:21:00 PTG delete

eiiiuuu..! xsanggup gak..!
adeh..kembang tekak ni ha..

Reply
avatar
kay_are
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 5:03:00 PTG delete

erk.. takde saranan lain yang lagi bernas ke? (-_-")

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 5:08:00 PTG delete

Cis cis... Mcm xde bend a lain ..

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 5:53:00 PTG delete

mesti rasa masin berlemak..euwwww! mun terbukti kemujarabannya leh try juak! hihi

Reply
avatar
UniMeOw
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 7:27:00 PTG delete

erkk pe motif dokter 2?

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 8:11:00 PTG delete

Cita2 doktor ya dolok mungkin sik tercapai.. :D

Reply
avatar
Queenie
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 10:48:00 PTG delete

suruh doktor tu makan dolu........

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 9:21:00 PG delete

EIII..NENGAR AJAK DH RASA NAK MUNTAH
PAS..PAS..

Reply
avatar
mEiZ SHA
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 9:53:00 PG delete

eeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwww..
yukkks...
ape punye doc nie..

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 10:27:00 PG delete

tak rela nak makan..rela makn sayur je

Reply
avatar
Jahidih Saili
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 11:32:00 PG delete

Salam..erk..taik hidung?xnak..hehe
tp taik hidung suci sbnrnye..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon