Ben Ashaari dan header blog saya

BEN ASHAARI

Ceritakan mengenai header blog korang dalam 10 patah perkataan! Apakah korang puas puashati dengan header blog korang?

Gabungan dua nama, singkatan nama aku dan bapa aku...
Ya... sangat puashati sbb header ni aku sendiri yg buat... :)


!♥Masz(◕◡◕)Sidek♥!

Segmen ni cuma sejam : 8 - 9 malam.... Siapa nak join... cepat2....
Previous
Next Post »

19 Komen

Write Komen
Muhamad Azam
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 8:22:00 PTG delete

cute header..

follow awak

http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/03/segmen-maksud-header-blog-saya-ialah.html

Reply
avatar
Pka Rahim
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 8:39:00 PTG delete

hi. dari segmen yg sama.
sudi2 lah singgah ye.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

terima kasih :)

Reply
avatar
BEIHA MAT
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 8:42:00 PTG delete

assalammualaikum ! saya dari http://beihamat.blogspot.com/ selamat berblogging :)

Reply
avatar
Intan Asyieda
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 8:46:00 PTG delete

dari segmen yg same..

jom tgok header sy pulak.. hehehe

http://intanasyieda.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Reply
avatar
Sabtu, Mac 10, 2012 8:48:00 PTG delete

Hii , Zey singgah sini .

http://zeyramunchys.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Reply
avatar
farah.fauzi
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 8:58:00 PTG delete

mate tuu cantek..hee~ join segmen ni jugak

http://rajafarah94.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html


da follow blog ni

Reply
avatar
Sabtu, Mac 10, 2012 9:11:00 PTG delete

header cantik

datang dari segmen yang sama,jemput singgah
http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Reply
avatar
shiema sufian
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 9:51:00 PTG delete

wow, nice header and nice description. Keep it up dear (: jom follow shiema pulak - http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Reply
avatar
insanyz
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 9:53:00 PTG delete

salm blogging

http://insanicita.blogspot.com

Reply
avatar
ZaroL
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 9:55:00 PTG delete

Cantik Header anda ! =)

pelangianoy.blogspot.com

Reply
avatar
ZaroL
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 9:56:00 PTG delete

Cantik Header anda ! =)

pelangianoy.blogspot.com

Reply
avatar
ZaroL
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 9:58:00 PTG delete

Cantik Header anda ! =)

pelangianoy.blogspot.com

Reply
avatar
Sabtu, Mac 10, 2012 9:59:00 PTG delete

hi.. datang dari segmen sama :)
btw done follow awk..

http://intanwandalaara.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Reply
avatar
profmie
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 10:17:00 PTG delete

wah..lawa header awk.hehee...
jmputlah dg blog sy.hehee

Reply
avatar
MK Kimi
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 11:08:00 PTG delete

mula2 masuk sdikit tkejut..mujur tak melatah coz nmpk 2 biji mata yg...kesedihan?

Reply
avatar
nanabyte
AUTHOR
Ahad, Mac 11, 2012 4:28:00 PG delete

simple header tapi bermakna kan? :)

anda ditag. jom meriahkan lagi Geng Kami Blogger Malaysia

http://belognanabyte.blogspot.com/2012/03/segmen-jom-jadi-ahli-geng-kami-blogger.html

Reply
avatar
\\ Izzah //
AUTHOR
Ahad, Mac 11, 2012 9:15:00 PG delete

dari segmen yg same

nice header ! ohsemm gilee :)

Follow + Terjah ?

http://rahasiabelogaku.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon