Cinta Dan Kentut!!!


Cinta dan kentut!!!
Ada kena-mengena ke???
Korang baca ni.... aku jumpa kat fb.... hehehe
Ada2 jer.... ;P


Hehehehe...
Aku pun tak tahu nak tulis apa lagi....
Kelakar pun ada gak bila baca....
Tp apa yg ditulis tu ada gak betulnya..
Hehehehe...
Korang rasa???
(auto-post) : 09.02 a.m
Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen
aReLaN
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 10:37:00 PG delete

hahahaha...cam takde benda lain dh nak sangkutkan ngan cinta.aiyoo

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 10:40:00 PG delete

gne la mun kentut kuat tp x berbau...mesti senyum2 jak..tp mun kentut 'pssssst' sampe pengsan gajah..gne la..mesti emosi membara

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 11:01:00 PG delete

tak sangka kentut tu virus..haha

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 11:28:00 PG delete

hahahaa guling guling ketawa
manusia tanpa kentut bukan manusia namanya. manusia tanpa cinta sunyi dan sepi :)

Reply
avatar
P#eoniX
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 5:46:00 PTG delete

hakhakhak!!!!lawak gak...tapi,ader betulnya...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon