Edit Gambar Diriku...


Dari pagi tadi.... aku dok edit gambar...
Dan hasilnya seperti gambar kat atas...
Tp aku macam tak puas hati jer tengok gambar aku tu... huhuhu...
Rasa nak tukar dan cari gambar lain...
Kalau korang nak tahu... aku tak suka bergambar...
Sebabnya... setiap kali bila ambil gambar dan melihat hasilnya...
Aku rasa muka aku pelik... langsung tak fotogenik... ;P
Mata sepet sebelah laa.. mata terpejam laa... 
Senyum tak betullah dan macam2... haiyaa...
Bila dah ada FB dan BLOG... baru aku ada minat sikit nak bergambar...
Tu pun dari 10 gambar yg diambil mungkin 2-3 jer gambar yg aku guna...
Selebihnya aku delete... hehehe...
Kadang2 nak ambil satu gambar... kena ulang banyak kali...
Kakak dan adik aku sampai dah tak nak ambil gambar aku...
Hehehehe... terpaksalah aku ambil sendiri...

p/s : aku tengah cari gambar sendiri yg sesuai untuk buat header...
entah bilalah aku dpt gambar yg sesuai tu....
Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Eima Ari
AUTHOR
Selasa, Mac 20, 2012 4:40:00 PTG delete

kadang2 perasaan kita jek Masz..orang lain tgk ok jek..

tapi gambar tu mcm senyum terpaksa jek..=)

jgn mara...

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Selasa, Mac 20, 2012 5:54:00 PTG delete

wooooo...so sweet...
muka bangun dri tdo la muka paling ayu..hihi

Reply
avatar
Queenie
AUTHOR
Selasa, Mac 20, 2012 7:12:00 PTG delete

nak tunggu header baru hehehe

Reply
avatar
Selasa, Mac 20, 2012 8:06:00 PTG delete

Biasa dalam gambar..kalau dalam 10 gambar pasti 2 atau 3 gambar Ok. Kalau gambar kerja kahwin aku amik..emmmm dalam 200 hanya 40 ajer Ok..kekekeke.
it normal...
nak komen gambar kena kasi terang sikit ajer lagi..bahagian atas mata belah kanan gelap sikit...hehehehhee.
Aku memang gila gambar...tak ler tengok mesti nak komen...hahahahaha
Dari bloglist: http://hanifidrus.blogspot.com

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Selasa, Mac 20, 2012 8:22:00 PTG delete

Ambik ktk dalam 50 igek gambar mun cemya.. Mungkin ada 5 gambar yang bagus.. haha..

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Selasa, Mac 20, 2012 9:36:00 PTG delete

pelik skit senyuman tu..hehe~ :p

Reply
avatar
jahajahatable
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 12:12:00 PG delete

haha biasalah tu...aku pernah terbaca photographer profesional akan snap gambar sebanyak mungkin bila buat job sebab makin banyak gambar makin tinggi peluang untuk gambar yang baik diperolehi. samalah situasinya cuma kena lebih banyak bergambar agar lebih banyak gambar yang kelihatan elok boleh digunakan.

Reply
avatar
Arina Shamsul
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 8:52:00 PG delete

hihihi..baru hari ini nampak muka sebenar masz sidek.hihi.ini rupanya masz..gambar ni nampak serius la..ihik

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Rabu, Mac 21, 2012 11:54:00 PG delete

Biasanya perasaan kita je rasa camtu....

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon