Genap Setahun...

11 Mac 2012...
Genap setahun dah bencana alam yg berlaku di Jepun...
Ya... Genap setahun bencana Tsunami yg melanda Jepun...
Bencana yg mengejutkan dunia...



Previous
Next Post »

7 Komen

Write Komen
Prettywrite
AUTHOR
Ahad, Mac 11, 2012 5:05:00 PTG delete

tengok dekat majalah 3 semalam rasa sedih sangat tengok..ada yang masih trauma..huhu..

Reply
avatar
Ahad, Mac 11, 2012 8:57:00 PTG delete

dh setahun ek?rasa mcm br je lg..huhu...ksian diorg..

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Ahad, Mac 11, 2012 10:10:00 PTG delete

Tengok gak kat majalah 3 semalam...semangat kental rakyat jepun ni

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Ahad, Mac 11, 2012 11:36:00 PTG delete

Dah setahun ooo... Sian ada jak ngn sidak time ya...

Reply
avatar
akuamir
AUTHOR
Isnin, Mac 12, 2012 12:07:00 PG delete

ehh,, tak prasan,, rase macam baru je buat entri pasal stunami tuh,, dah setaun rupenyee

Reply
avatar
Isnin, Mac 12, 2012 1:21:00 PG delete

Dah sethn,tp lukanya mesti mcm baru je smlm.cian diorang kan.

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, Mac 12, 2012 10:36:00 PG delete

CUN2 TARIKH YA SAMA NGAN TARIKH LAHIR LAKI KMK MASZ...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon