Menjulang Tinggi

Kejadian ni berlaku pagi semalam....
Berlaku di persimpangan Hospital Normah...
Aku dpt tahu kejadian ni pun dari abang dan adik aku...



Korang tengok air yg menjulang tinggi tu...
Mesti besarkan paip pecah...
Ketinggian air menjulang tu melebihi tinggi pokok...


***Sumber gambar ni pun aku ambil dari FB...***

Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
cIk JanNah
AUTHOR
Isnin, Mac 05, 2012 11:40:00 PG delete

masyaAllah besarnya air. boleh banjir tu. hee

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Isnin, Mac 05, 2012 12:41:00 PTG delete

tingginya.tak banjir ke lepas tu???

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mac 05, 2012 12:55:00 PTG delete

@Yana Librahuhuhu... memang bahaya... kena lebih hati2...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mac 05, 2012 12:57:00 PTG delete

@cIk JanNahnasib baik... sistem peparitan yg baru dah siap... so tak banjir...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mac 05, 2012 12:57:00 PTG delete

@Cik Nurabg sy kata, ada kereta melanggar paip besar kat situ...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mac 05, 2012 12:58:00 PTG delete

@aReLaNhuhuhu... nasib baik tak banjir...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon