Pertandingan Karaoke


Selamat Istirehat semua....
Hari ni tak sempat nak BW...
Ni pun on9 sekejap jer...
Lepas ni off9...

Ada masa nanti...
Esok atau lusa aku akan story tentang gambar kat atas tu...
KARAOKE... atau Pertandingan Karaoke...
Bukan aku yg nyanyi yer... suara aku tak sedap...
Heheheh... 

p/s : Insya-Allah nanti aku buat kunjung balas @ BW kat blog korang... TQ...
Previous
Next Post »

20 Komen

Write Komen
Yumida
AUTHOR
Sabtu, Mac 17, 2012 5:54:00 PTG delete

kmk plg suka karaok..tp bkn depan org..ngn geng2 ajak..karaoke jamban nang bez! kluarla sora2 katak dri bilit kecik ya...ahaha...

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Sabtu, Mac 17, 2012 6:03:00 PTG delete

pertandingan karaoke?? masz anjurkan ke??

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Sabtu, Mac 17, 2012 9:37:00 PTG delete

wahhh...best la... nanti rekod suara mas..nak dgr.. :)

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Sabtu, Mac 17, 2012 10:21:00 PTG delete

Kmk ingt ktk yang nyanyi tek.. :p

Reply
avatar
[ wanni ]
AUTHOR
Sabtu, Mac 17, 2012 10:53:00 PTG delete

tertanya-tanya sudah~ siapa yang karaoke tu? akak ke? hehe

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Sabtu, Mac 17, 2012 11:44:00 PTG delete

suka karok tapi tak minat masuk pertandingan ni sebab memang tak sedap pon suara.karok suka2 leh la.hehehe

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 12:43:00 PG delete

msti sore masz sedap kan.. dya tak berani nak masuk pertandngn..hehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 2:41:00 PTG delete

samalah ngan kmk... kmk mun depan org kmk sik suka gilak karok... mun sama dirik gik ok... hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 2:42:00 PTG delete

hehehehe... tak bukan sy yg anjurkan...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 2:43:00 PTG delete

jum karok sama2... hahaha... ;P

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 2:44:00 PTG delete

suara sy tak sedap lah nur... ;P

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 2:45:00 PTG delete

sora kmk jaik amir... mendatar jak mun kmk belagu... hehehe ;p

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 2:46:00 PTG delete

tak... bukan akak yg karok... hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 2:47:00 PTG delete

hehehe... samalah dgn sy... sy pun suka karok...
bila ada pertandingan karok... mesti adik yg jadi mangsa karok....

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Ahad, Mac 18, 2012 2:47:00 PTG delete

hehehe... sore sy tak sedaplah dia... sy pun tak berani masuk bertanding... adik sy yg masuk...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon