Sarapan Pagi # Karipap


Dah nak masuk tengah hari... hehehe...
Baru aku postkan apa yg aku sarapan pagi tadi....
Iaitu KARIPAP....
3 biji satu ringgit...
Ni kira oklah.. sbb karipap dia besar...
Ada yg jual 4 biji satu ringgit tapi kecil jer...
Dengan lahapnye...
3 biji ni aku sorang jer makan...
Hehehe...
Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen
BERT
AUTHOR
Jumaat, Mac 23, 2012 11:23:00 PG delete

my peberet tuuuuuuu... karipap hehehe terutama karipap panas.. syiokk

Reply
avatar
Masya
AUTHOR
Jumaat, Mac 23, 2012 11:54:00 PG delete

inti ape ni?? saya suke inti kentang... klu inti sardin pun sedap jugak hihihihihi.....

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, Mac 23, 2012 12:42:00 PTG delete

karipap ni inti ubi keledek... org swak panggil'karibang'...

Reply
avatar
shiema sufian
AUTHOR
Jumaat, Mac 23, 2012 7:12:00 PTG delete

Murahnyaaa. Shiema kat sini 2 seringgit =='

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon