Scha Alyahya & Awal Ashaari # Giliran Mereka Pula

 

Kini gilaran Scha dan Awal pula untuk mengumumkan hari bersejarah mereka....
Awal Ashaari atau nama sebenarnya Ahmad Awaluddin Ashaari, 31 tahun dan Scha  atau nama sebenarnya Syarifah Norazean Syed Mahadzir, 29 tahun akan membuat pengumuman rasmi mengenai pernikahan mereka pada hari Selasa depan (27/03/2012).

p/s : Tahniah buat Scha dan Awal....
Previous
Next Post »

11 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 9:20:00 PG delete

BAGUSLAH..SEMOGA JODOH NYA DUAK BERPANJANGAN HINGGA KE AHER HAYAT

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 10:09:00 PG delete

Tahniah semoga kekal bahagia....

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 10:26:00 PG delete

tahniah utk awal dan scha..

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 10:34:00 PG delete

Anty suka dengan kapel ni.. Sweet!

Reply
avatar
CIK MAY
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 10:41:00 PG delete

dorg jemput tak kite nnt..hehe

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 1:37:00 PTG delete

Alhamdulillah..! tak lama lagi dah tu..!
tahniah buat mereka berdua... :)

Reply
avatar
L
AUTHOR
Khamis, Mac 22, 2012 2:55:00 PTG delete

semoga bila dah kahwin.. berubah..=)

jom tmbah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

Reply
avatar
Khamis, Mac 22, 2012 3:14:00 PTG delete

Pendapat akak mereka berdua cocok dan serasi bersama...semoga jodoh hingga ke akhirnya...

Reply
avatar
Khamis, Mac 22, 2012 10:34:00 PTG delete

Tahniah untuk mereka..sweet je tengok pasangan ni

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon