Selamt Hari Senin


Hari ni aku cuti.... tak keja...
Semalam sms bos... minta cuti....
Dan bos bls OK...

Boleh rehat-rehatkan badan... 
Hmmm... aku apply cuti hari ni pun bukan sbb nak rehat...
Sbb hari ni ada kenduri tahlil kat kpg...
So... aku nak kesana... bantu2 apa yg patut...

 p/s : hari ni aku tak dpt BW lagi... huhuhuhu...
maaf yer... sbb tak dpt balas kunjungan korang...
Insya-Allah... bila dah ada masa nanti aku akan buat kunjungan kat blog korang...
Previous
Next Post »

11 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 8:41:00 PG delete

OK MASZ..SELAMAT BERCUTI NGAN KTK

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 9:31:00 PG delete

selamat bercuti yaa :))

Reply
avatar
Chenal
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 10:00:00 PG delete

Lamak x jenguk blog tuk...

Reply
avatar
shiema sufian
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 1:15:00 PTG delete

selamat bercuti. mesti seronok and akan letih bila ade kenduri kan ? (:

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 1:25:00 PTG delete

selamat bercuti masz. rajin2 tolong kenduri yea. jangan curik tulang.
hehe

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 5:35:00 PTG delete

memanfaatkan cuti yg ada hooo...slmt beristirehat

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 7:14:00 PTG delete

Hihi.. Kmk offday juak ritok.. Ngelayo carik tosikal baru.. :D

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 8:20:00 PTG delete

tak pe masz..slmt bercuti ye

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, Mac 19, 2012 11:59:00 PTG delete

singgah sini lagi seminit nak pukul 12..hihi.

selamat bercuti

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon