Senda Petang # Money


A : Kalau kau nampak RM 100 dan RM 50... yang mana satu kau ambil???

B : Mestilah aku ambil RM 100... banyak tuuu...

A : Kenapalah kau lurus sangat??? Kenapa tak ambil dua-dua???

B : @#$%^&^%$#@!

p/s : kalau korang... korang ambil tak duit tu???
Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Yumida
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 1:46:00 PTG delete

mun duit ya..duit terjumpa di tp jln...kmk ambik pasya tanyak kt org nak berhampiran sapa ada kehilangan duit byk ya..mun sorg pn x ngakuk..mek berik ngn org sia...juz sbg org yg akan direfer oleh si penghilang duit..x brani ambik..lak di akhirat kenak tanyak..huhu

tp mun org berik dgn ikhlas..antara dua2 duit ya..ambik jak la..rezeki namanya :)

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 1:48:00 PTG delete

dya tak berani nk amik.. aritu jumpa beg dompet penuh dgn duit takut nk pegang..huhuh

Reply
avatar
Sabtu, Mac 24, 2012 2:34:00 PTG delete

huhuhu...kelakar pulak. tapi mesej tuh mendlm..:)

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 4:10:00 PTG delete

haha..kelakar la..kadang tak terpikir jugak..

Reply
avatar
UniMeOw
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 4:42:00 PTG delete

hehe ada maksud tersirat ni..

Reply
avatar
AriF FaZDiLaH
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 4:50:00 PTG delete

herm..jap nak amik.pastu tak amik..tapi sure amik..pastu...???

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 4:53:00 PTG delete

tak berani nak amik..takut tak berkat je..huhu~~

Reply
avatar
QasehSuci
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 6:32:00 PTG delete

tak berani nak ambil...takut org punya...segan pun ada...

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 8:38:00 PTG delete

Tak berani cakap...tapi kartun tu memang best ...uji IQ...hehhehe

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 11:10:00 PTG delete

soalan menguji minda jwpn dua2 pun blh pki....

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Sabtu, Mac 24, 2012 11:59:00 PTG delete

Tak pernah jumpa duit gitu.. He he

Reply
avatar
syahirah
AUTHOR
Ahad, Mac 25, 2012 2:44:00 PTG delete

ahahkhaka .. kelakar2 :D

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon