Terima Kasih Kerana Prihatin


Terima kasih banyak2 SYAHIRAH....
Sbb prihatin... 
Aku sendiri tak sedar yang ejaan ASSALAMUALAIKUM tu salah eja...
Kalau Syahirah tak tegur... memang aku tak perasan... huhuhuhu...
Terima Kasih sekali lagi...


***Jom terjah BLOG SYAHIRAH [KLIK SINI]***
Previous
Next Post »

17 Komen

Write Komen
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 9:36:00 PG delete

sy baru betulkan tadi anty...
Memang tak perasan ejaan tu salah sebelum ni... :)

Reply
avatar
eyryn
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 9:46:00 PG delete

hehe.. blogger yang prihatin :)
bagussnye..

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 9:46:00 PG delete

ha'ah... yui, baru tadi betulkan...

Reply
avatar
Fahz
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 9:47:00 PG delete

kesilapan yang tak disengajakan..nasib ade adik yang prihatin kan :)

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 9:53:00 PG delete

Biasalah kita manusia memang x lari dr kesilapan,apatah lg nak cepat ke dsbnya....

Reply
avatar
Yatie Awang
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 9:55:00 PG delete

kesilapan perlu ditegur, dan menghargai niat baik orang kan

Reply
avatar
Isnin, Mac 26, 2012 10:12:00 PG delete

sometime benda kecik org lain yg nmpk kan..hehehe..baik nyer dia :)

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 11:45:00 PG delete

nasib baik ada orang tegur kalau tak mesti masz tak tahu kan..hihi

Reply
avatar
shiema sufian
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 12:39:00 PTG delete

ouh, Shiema pon tak perasan silap eja even kerap masuk sini.

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 1:55:00 PTG delete

PADUHAL..BGSLAH DH D PERBETULKAN

Reply
avatar
Munnafendy
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 3:43:00 PTG delete

biasa org tak alert sgt ngan font2 yg bkelip2 ke ape,lebih tumpu kat entri..nasib ada yg prihatin tegur =)

Reply
avatar
syahirah
AUTHOR
Isnin, Mac 26, 2012 10:38:00 PTG delete

haa .. kan da betul tu ejaan dia.papepon sngke..ehehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon