Contest Doodle Glider



Setelah berpenat lelah...
Macamlah letih sangatkan... hehehe
Akhirnya siap gak doodle Glider ni...
Siapa2 yg pandai buat doodle... anda digalakkan menyertai contest ni...
Kalau berminat... SILA KLIK SINI

Previous
Next Post »

14 Komen

Write Komen
merahitujambu
AUTHOR
Khamis, April 19, 2012 10:38:00 PG delete

susah payah kan nk lukis binatang ni?hehe..thanks join..kreatif

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Khamis, April 19, 2012 10:39:00 PG delete

mas buat ye..? pandainyerrr..!
nur xreti....ade cuba..tapi xcantikk..jadi mcm lawak pun ado..hahah

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, April 19, 2012 10:40:00 PG delete

@merahitujambusama2... memang susah sikit nak lukis binatang ni... ;p

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, April 19, 2012 10:42:00 PG delete

@Cik Nurhehehe... pandai sikit jer nur...;p

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Khamis, April 19, 2012 12:31:00 PTG delete

MUN KMK NTAH JADI APA NDAK KAH..?HAHAHA

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Khamis, April 19, 2012 1:29:00 PTG delete

eeee..kiut! rs mok join juak..tp mun lukis k laptop sndirik bok rs bez...

tp kiut la glider ktk polah ya..gdluck utk ktk :)

Reply
avatar
Arina Shamsul
AUTHOR
Khamis, April 19, 2012 4:00:00 PTG delete

wohooo..comel je doodle tu dear :) semoga bertuah :)

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Jumaat, April 20, 2012 12:08:00 PG delete

alahai...comeynya.rajin betul cik masz nak buat doodle ni ye.nice

Reply
avatar
Rafflesia™
AUTHOR
Jumaat, April 20, 2012 11:05:00 PG delete

wow!! pandainya mas lukis benda ni.. nampak cantik sangat2.. -.-

Reply
avatar
Mizzs Ninie
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 6:25:00 PTG delete

Jom Join Contest Sy
-> http://www.mizzsninie.blogspot.com/2012/04/contest-hebat-happy-13th-birthday-ninie.html

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon