Doodle Dari Apit Lagi


Cute... cute kan...
Warna MERAH lagi...
Hehehehe...
Nasib baik sempat...
Segmen ni Apit cuma buat untuk 50 peserta terpantas je...
Dan insya-Allah Apit akan buat segmen untuk part 2 pulak...
Korang tunggu je lah bila Apit akan buat...
Dan untuk segmen part 2 nanti... aku TAK join...
Bagi peluang untuk org lain pulak...

p/s : mesin fax masih berbunyi...
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon