Hari Nak Hujan....

Cuaca dah mendung....
Keadaan kat luar dah gelap...
Serupa macam dah malam...

Kejap lagi mesti hujan...
Berat je rupa awan....

Keadaan yg sejuk ni...
Betul2 menguji diri...
Dahlah aku dari pagi tadi menahan ngantok...
Kepala mesti sakit lepas ni...

Macam ni lah keadaan mata aku hari ni...
Huhuhuhu...
Malam ni nak tido awal...


p/s : nilah kesan tido lewat tengoh ABPBH malam tadi...
Previous
Next Post »

13 Komen

Write Komen
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, April 09, 2012 4:45:00 PTG delete

YA LAH MASZ..GELAP JAK DARI TADIK..KMK PUN RS CAM NAK TIDO JAK TOK..

Reply
avatar
Rafflesia™
AUTHOR
Isnin, April 09, 2012 4:54:00 PTG delete

hahahaha...ABPBH punye pasai, ape pun xpe kan masz. hihihi -.-

abg hero dapat hadiah utama!! yeay!! (alamak over lak) hihi

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Isnin, April 09, 2012 5:00:00 PTG delete

situk pun macam nak hujan juak....

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, April 09, 2012 5:11:00 PTG delete

sini dah hujan dah mas..lebat sgt2.. :)

Reply
avatar
shiema sufian
AUTHOR
Isnin, April 09, 2012 5:28:00 PTG delete

Dekat SHah alam baru je hujannya. Hujan rahmat (:
p/s : sorry lama tak bw, busy sikit (:

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Isnin, April 09, 2012 8:10:00 PTG delete

sm la...kmk pas nangga abpbh mlm td layan gik nangga cita omputeh...tdo kol 1.30am..alu layuk mata nak bgn pagi td

Reply
avatar
Iena Eliena
AUTHOR
Isnin, April 09, 2012 8:49:00 PTG delete

Blogwalking here...

cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

Reply
avatar
Isnin, April 09, 2012 10:33:00 PTG delete

Sama ler kito....
Melaka asik ujan ajer..lepas tgk APBH member ajak minum...huhuhuh
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/04/kesilapan-dan-menyampah-dalam-apbh-ke.html

Reply
avatar
Cik Rose Cute
AUTHOR
Isnin, April 09, 2012 11:00:00 PTG delete

kat sini pulak gelap jer tapi tak hujan...

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Selasa, April 10, 2012 12:49:00 PG delete

kalu ujan... tido mmg best :-)

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Selasa, April 10, 2012 1:23:00 PG delete

Ujan juak ritok tek... Sempat2 kmk balit rumah sik kenak ujan.. Mun sik mesti rasa cool jak.. haha...

Reply
avatar
Munnafendy
AUTHOR
Selasa, April 10, 2012 11:43:00 PG delete

dh 2,3 hari ni pagi2 ujan...sedap betul tarik selimut...2 hari jgk lmbt masuk opis..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon