Menu Hari Ini

Menu tengah hari tadi....
Nasi Lemak + Sambal Goreng + Telur Goreng
Biasanya org makan nasi lemak ni waktu pagikan...
Tapi aku peduli apa... hahahaha...

Hari ni Sarawak Public Holiday...
Cuti "Good Friday"...

Jam 9.30 aku dah mula... buang kulit udang dulu...
Lepas tu baru aku mandi... 
(Anak dara siapalah ni suka mandi lewat ^^)
Selesai mandi baru aku masak....
Tanak nasi, buat sambal goreng...
Sambal dia aku campur payak (udang)...
Biasanya aku masukkan sotong... dah tak de sotong...
Udang pun jadilah...
Lepas tu aku goreng telur gak...
Siap masak.... aku hidangkan atas meja...

Menu  malam pun sama...
Nasi Lemak + Sambal Goreng 
Lebihan masih ada...
Jangan membazir...

Previous
Next Post »

13 Komen

Write Komen
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, April 06, 2012 4:11:00 PTG delete

amboi..sambal tu..sedapnya nampak..!

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Jumaat, April 06, 2012 4:39:00 PTG delete

pewit..anak dara tgh masak...

tapak ya eh..mengimbau mek kenagan ms kecik...rindu mok makan pakei tapak ya

Reply
avatar
zuzu
AUTHOR
Jumaat, April 06, 2012 4:44:00 PTG delete

yummyyy...sedapnyaa dia masaakkkk...=)

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Jumaat, April 06, 2012 4:47:00 PTG delete

@ Nur : hehehe... sambal tu masin sikit

@ Yumida : Aok... tapak ya dolok nang byk kenangan... kinek tok susah nak nemu gik...

@ zuzu : TQ... bolehlah sikit2... :)

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Jumaat, April 06, 2012 5:20:00 PTG delete

mesti sedap..kasi mai sikit..hehe

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Jumaat, April 06, 2012 9:28:00 PTG delete

masz, nak sikit..ada lagi tak??

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Jumaat, April 06, 2012 11:19:00 PTG delete

Sedap jak upa ehhsss.. Antar sikit ke ctok Masz.. :p

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Sabtu, April 07, 2012 2:21:00 PG delete

RAJIN EH..KMK PAGI TADIK BREAKFAST MEE JAWA..NYAM..NYAM

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon