Segmen : Comelnya Doodle


Cute kan doodle kat atas tu....
Aku memang tak boleh tahan bila tengok doodle yg cute2 ni...
Geram betul... nasib baiklah tu lukisan...
Kalau anak patung... memang aku dah peluk... picit2 sbb geram dgn kecomelannya...

NAMA : MASZ SIDEK
WARNA : MERAH

Tag : 

***50 Blogger terpantas***

Nak Join : KLIK BANNER
Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
Isnin, April 02, 2012 4:46:00 PTG delete

nmknya yui xsempat nak join..huhu.

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 5:09:00 PTG delete

hehehe...terima kaseh TAG cik nur.. :)

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 6:09:00 PTG delete

kiut doodle ya..cam baby nk pg tdo

Reply
avatar
KiKiHanakO
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 6:59:00 PTG delete

comellllllllllllllllllllll!!

Reply
avatar
Isnin, April 02, 2012 9:25:00 PTG delete

comel je kan doodle apit..dah warna nanti lagi comel kan.

Reply
avatar
Hafizzi Aziz
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 10:12:00 PTG delete

Tahniah. Nie doodlenya.

http://3.bp.blogspot.com/-cqG-ITA5oso/T3mzkxkrZhI/AAAAAAAAHLs/k8-wtKv7zAE/s1600/MASZ+SIDEK.png

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon