SEGMEN PKA RAHIM : FEBERET COLOR

Pka Rahim

Segmen yg simple dan mudah....
Thank Pk atas jemputan....

Warna Feberet...
Waktu sekolah dulu aku minat warna...
Tapi taklah obses sangat...


 Lepas tu aku minat warna
So sekarang ni aku minat giler warna merah...
Minat sangat warna merah....

Antara UNGU dan MERAH aku pilih MERAH.... ;p

Hmmm... mangsa tag...

Nak Join : KLIK BANNER
Segmen tamat : 12/04/2012
Previous
Next Post »

7 Komen

Write Komen
Selasa, April 10, 2012 1:48:00 PTG delete

done follow u :)
follow me back k :)
http://akupunyecerite-mylittlestory.blogspot.com/p/tutorial_09.html

Reply
avatar
Pka Rahim
AUTHOR
Khamis, April 12, 2012 11:31:00 PG delete

dear,

senarai nama untuk segmen ni dah dikeluarkan.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/list-name-segmen-pka-rahim-feberet.html

tq :)

Reply
avatar
n|mcd
AUTHOR
Khamis, April 12, 2012 1:08:00 PTG delete

haiii datang sini dr segmen yg sama :))

finally,sy jumpa og yg sama feberet color dgn sy! yesss...sy pun suka merah..sgt2..hehe..

oleh itu,sy follow awk ^^ .

http://n-mcd.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-feberet-color.html

Reply
avatar
Khamis, April 12, 2012 3:04:00 PTG delete

salam saya singgah bw dri segmen same.salam knalann ye .saya suke pink..hikhik .jmput sggah ke .maseh^_^ http://akmaluv90.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-feberet-color.html

Reply
avatar
Cik Adieb
AUTHOR
Khamis, April 12, 2012 4:34:00 PTG delete

Dari segmen yg sama,sy minat biru.Peace :D

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon