Semua Isi Hatimu - 3 Suara (Jac, Shila & Ning)



(OST : Bunga-Bunga Syurga Slot Zehra : Jumaat , 9 mlm)

Kau katakan padaku
Betapa lelahnya dirimu
Menghadapi aku

Kau katakan padaku
Ingin kau mengakhiri
Semua ini

Tak bisakan engkau cuba
Melihat diriku... semua cintaku
Ohhhh...

Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaanku untuk mu

Cubalah 'tuk mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Woooo...Wooo...
Cubalah 'tuk merasakan ku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Hooo... Hooo....
Tak bisakah engkau cuba
Hargai... hatiku dan perasaanku
Yang hanyalah teruntuk dirimu
Wooo...Wooo...

Cubalah 'tuk mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Wooo... Wooo...
Cubalah 'tuk merasakan ku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu
Wooo... Wooo...

Cubalah 'tuk... cubalah 'tuk mengerti aku
Cubalah 'tuk merasakan ku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu
Semua isi hatimu
Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Nazayiena
AUTHOR
Sabtu, April 14, 2012 10:24:00 PG delete

Suka juak dengar lagu tuk...

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Sabtu, April 14, 2012 11:26:00 PG delete

mmg best lagu ni... :)
3 suara mmg mntap kan..

Reply
avatar
Nur SuHaiLa
AUTHOR
Sabtu, April 14, 2012 2:06:00 PTG delete

kalau dengar lagu 3 suara,tak pernah bosan. come visit my blog :)

Reply
avatar
Azura Mendezz
AUTHOR
Sabtu, April 14, 2012 7:00:00 PTG delete

Yey!Baru laaa dapat follow setelah berhari2 Cik Mendezz on9 via phone..
sorry erk lambat sikit..nice blog! =)

Mlm td Cik Mendezz karok gak lagu Beribu sesalan..hehe!

http://azuramendezz.blogspot.com/2012/04/akhirnya-d.html

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Sabtu, April 14, 2012 10:01:00 PTG delete

Salam Masz ..

Lagu ni melekat kat telinga sepanjang hari.. Anty suka sgt 3 suara ni.. Vocal best.. Sgt2.

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Ahad, April 15, 2012 12:01:00 PG delete

KACAK LAGU TOK,TP DRAMA TOK X PERNAH LAYAN..BEST KAH?

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Ahad, April 15, 2012 12:25:00 PG delete

tak sempat dah nak melayan citer ni skang.wuuuu...lagu nipon tak berapa ingat.hmmm

Reply
avatar
steffany daph
AUTHOR
Ahad, April 15, 2012 10:20:00 PTG delete

suka 3 suara ni., smua mantap2. :D

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon