Serupa Mendung!!!


Nak kata MENDUNG... bila tengok luar cuaca CERAH...
Kalau basuh pakaian kotor... mesti dah kering ni...

Suasana dalam opis ni romantik jer...
Tp aku rasa taklah romantik mana pun...
Dahlah aku dok sorang2... 
SURAM jer rasanye....

Sbb apa aku rasa suram...
LAMPU dalam opis ni rosak... 
Gelap sedikit daripada biasa...
Dengan mesin FAX berbunyi...
Isyarat kertas Fax dah habis...

***Kalau cuaca betul2 MENDUNG @ HUJAN... Kena duduk dalam GELAP laa aku kat opis ni... huhuhu***
Previous
Next Post »

14 Komen

Write Komen
KiKiHanakO
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 11:23:00 PG delete

mood pun gelappppppp sekali :)

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 11:39:00 PG delete

ingatkan hati masz mendung tadi.hehehe

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 11:42:00 PG delete

sini elok cerah..petang satgi mungkin hujan...
kalau hujan sejuk sikiy bumi kita mas

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 11:53:00 PG delete

hehehe... gelap sikit jak... :)

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 11:54:00 PG delete

hehehe... hati sy lagi cerah...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 11:55:00 PG delete

kat sini pun macam tu gak nur...
dua tiga hari... asal petang hujan...
waktu mlm syok pulak... dpt tido lena... hehehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 11:56:00 PG delete

kmk keja kat matang jaya... :)

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 12:18:00 PTG delete

sini pon dah mendung. tapi xde bunyi mesin FAX la. bunyi kuali ngan sudip. hehe

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 12:26:00 PTG delete

hehehe... bunyi kuali ngan sudip....
lepas ni perut pulak berbunyi...

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 12:27:00 PTG delete

mun gelap bukaklah tingkap sikit....

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 12:34:00 PTG delete

haah kak... masuk opis tadi terus buka tingkap...

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 12:52:00 PTG delete

best la masz duduk dalam suasana romantik. nyaman je kannn
hee

Reply
avatar
Cik Rose Cute
AUTHOR
Isnin, April 02, 2012 2:11:00 PTG delete

kat sini pun camtu jugak...tapi tak hujan...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon