Serupa Tapi Tak Sama...


Freedie Highmore...  budak ni berlakon dlm The Spiderwick Chronicles...
Main kat TV2 semalam jam 10 mlm...
Bila tengok budak ni... aku rasa macam pernah tengok muka dia...
Aku pk punya pk... Akhirnya terjawap...
Rupa2 muka budak ni seiras dengan sorang pelakon...
Pelakon Merlin iaitu Colin Morgan...


Samakan rupa mereka....
Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen
Sabtu, April 07, 2012 7:08:00 PTG delete

ada rupa.. tapi kan... Hana frust sbb x tgok TV 2 smlm XDDDD dh la citer best! minggu2 sblum ni layan Lord of The Rings.. sob3 :'(

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Sabtu, April 07, 2012 9:46:00 PTG delete

Abangnya belah mak sedara belakang rumah neneknya kali...

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Sabtu, April 07, 2012 11:41:00 PTG delete

samalah....nur peminat cerita merlin.. :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon