Tak De Harapan Dapat Free...



Entry sebelum ni... KLIK SINI [LINK]
Aku ada bagitahu yg aku  masuk pertandingan susun sinopsis novel terbaru SR ni...
Hari ni... huhuhuhu... huaaa....
Pihak penganjur dah berkongsi sinopsis novel ni....
Huhuhuhu... sedih hatiku....
Sinopsis yg aku susun SALAH....
Nampak gayanya... tak dapatlah aku novel free...
Melayanglah RM 36.90 duit aku nanti nak beli novel ni.... 
Walaupun harga novel menjadi RM 33.21... SAVE RM 3.69 (10%)  
Bila aku guna popular member card...

Korang baca sinopsisi yg aku susun...
Pengenalan memang aku tak letak... sbb pihak penganjur kata tak perlu...
Yang aku tanda tu... tu jer salah... huhuhu...


 Dan ini merupakan sinopsis asal novel ni...

Tak apelah... apa boleh buat...
Memang bukan rezeki aku...
Bila stok novel ni sampai Kuching...
Aku belilah masa tu.... ;'(

p/s : bila dah beli novel ni jgn lupa sediakan tisu...

Previous
Next Post »

15 Komen

Write Komen
Rabu, April 25, 2012 11:14:00 PG delete

takpe la :) rezeki utk lain kali kot ^_^

Reply
avatar
Rabu, April 25, 2012 11:24:00 PG delete

xpe..dah xde rezeki...lain kali ada la tu... :)

Reply
avatar
Eera Shera
AUTHOR
Rabu, April 25, 2012 11:26:00 PG delete

sy x suka sgt noverl SR. yg heronye slalu melampau, yg heroin slalu ditindas. tp ade pengajaran jugak bila yg ditindas tu bangkit dan ubah nasib hidup. yg menindas nyesal x sudah

Reply
avatar
Rabu, April 25, 2012 11:35:00 PG delete

insyaallah masz...ada rezeki lain tu...jgn susah hati...

SR ada publish buku baru...harus miliki ni...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Rabu, April 25, 2012 11:55:00 PG delete

@ Haruno Hana 하나 : huhuhu... mudah2an...

@ diera_nadiera ulalaaa~ : Insya-Allah... kalau ada lagi sy akan cuba lagi...

@ @ deqla manjew : Mudah2 ada lagi contest pasni...

@ Eera Shera : ha'ah... itu saya akui gak... dan pengajaran memang byk bila baca novel sr ni...

@ Rahmah Ram Ram : harus dapatkan kak... itu pasti...

@ nurmujahidah : betul tu muja... yg penting ada usaha...

@ nuyui a.k.a miss YUI : betul tu yui... mungkin rezeki pd yg lain...

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, April 25, 2012 12:02:00 PTG delete

jangan putus asa mas.. nanti cuba lagi.. mungkin kali ni bukan rezeki mas.. mungkin akan datang..insyaALLAH.

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Rabu, April 25, 2012 12:41:00 PTG delete

Salam..

masz, lagi2, novel pa lgi masz suka baca? ni penerbit nya sapa? mau cari gak la kt pesta buku nnti,heh3

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Rabu, April 25, 2012 12:59:00 PTG delete

@ Cik Nur : Terima kasih Nur... insya-Allah mudah2 ada rezeki lain yer nur...

@ Tinta Lana : Sekarang ni sy suka baca novel keluaran Karya seni.... terbaru ni sy baca novel"Cik Bunga dan Encik Sombong" karyaseni...

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Rabu, April 25, 2012 1:35:00 PTG delete

wahh memang masz ni suka novel betul lah .. hihihi xpe .. mungkin nanti dapat rezeki lain :)

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
Rabu, April 25, 2012 2:00:00 PTG delete

nice try... hihi. iboh give up! :)

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Rabu, April 25, 2012 10:54:00 PTG delete

sabar ye masz.cuba lagi lain kali.mana tau ada rezeki pasni kan.

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon