Teka-Teki... Perlu Bantuan Korang!!!



Hmmm...dah berberapa hari aku ngan  family aku dok pk...
Apa jawapan untuk teka-teki yg adik aku bagitahu ni...
Adik aku pun tak tahu apa jawapannya...
Sbb teka-teki ni daripada kawan bos tempat dia kerja sekarang..

Kawan bos dia pula bagi seminggu untuk berfikir...
Hari ni dah masuk 3 hari...
Tapi kitorang masih belum dapat jawapannya...

Ni teka-teki dia :
Ada 3 mata,
3 kaki, 
2 tangan,
2 punggung,
Dan boleh menangis...

Korang boleh tolong bantu aku tak...
Tolong aku teka apa jawapan teka-teki ni...
Klue yang di beritahu oleh  kawan bos adik aku ialah...
"Benda / Barang tu wujud di sekeliling kita"

p/s : doakan adik aku ni berjaya temuduga dia hari ni yer....

Previous
Next Post »

14 Komen

Write Komen
Ogy Nordin
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 9:08:00 PG delete

Tokleh nak pikir hehhehee...

Reply
avatar
Isnin, April 30, 2012 9:15:00 PG delete

alamak,, tak bijak sangat bab teka teki nih,, hehe

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 9:26:00 PG delete

terai gak pk dan carik.. ape bende la tu.. blurrr

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 9:48:00 PG delete

soalan ape ni? ni nanti kalau dapat jawapan bagitaw eh.

selamat maju jaya temuduga !

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 10:21:00 PG delete

Susah juak nak cari jwpnnya tuk,lamak dah sik berfikir teka teki nyalah sik dpt nak fikir jwpnnya Masz....

Reply
avatar
Azee Hana
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 11:42:00 PG delete

alamak......bende tu...susah nye teka teki...hahaha

Reply
avatar
myself
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 11:59:00 PG delete

tue dia..susahnya...mr google pun xblh tolong hehe

Reply
avatar
ihsan,
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 1:53:00 PTG delete

krem spinal cord pikir benda nih. xpala nanti kalau saya tahu jawapan, saya komen kat sini :0

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 2:52:00 PTG delete

tiga mata macam trafik light..!
tiga kaki tu dah buat blurr..! tak tahu ape dia. tambah lak dua tangan dan 2 punggung. dan lagi pelik boleh menangis...!

adeh..nur pun xdapat teka..! ape ye...

Reply
avatar
aKSARAfENDI
AUTHOR
Isnin, April 30, 2012 10:06:00 PTG delete

mmbr sya kata motor..
3 mata sbb ada lmpu dgn mata penunggang,
3 kaki sbb ada double stand dgn single stand,
dua tgn sbb ada 2 hndle,
2 punggun sbb ada 2 seat,
bole mnangis sbb dia kuarkan bnyi bsing..

* tu mmbr sya kata la, tp ktrg pn xsure ngn jawapan nih..hehhee

Reply
avatar
azyhah
AUTHOR
Selasa, Mei 01, 2012 7:30:00 PTG delete

jawapannye "seorang penipu"

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon