Tetikus & Header Untuk Anty Deru Ombak


Pening2... kepala ku...
Nak kata rosak... masih boleh guna...
Tp bila aku KLIK new tab...
Bukan satu tab yg keluar...2 3 4 new tab yg keluar...
Tak pelah... janji masih boleh pakai...
(hehehe... kedekutkan aku...)


Header kat bawah ni...
Dah lama nak buat utk anty...
Tp baru sekarang berkesempatan buat...
Header ni simple jer...
Harap anty sudi terima... hehehehe ;p


***Klik gambar @ new tab utk saiz header sebenar lepas tu baru SAVE***
Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen
Zie Madini
AUTHOR
Selasa, April 17, 2012 11:30:00 PG delete

hehe...nya dh nk bersara lah ya. beli baru nun. hehe :D

Reply
avatar
profmie
AUTHOR
Selasa, April 17, 2012 12:32:00 PTG delete

ni mst t;ingt kn watak utama filem Ombak rindu..hihii.btw,nice..

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Selasa, April 17, 2012 2:03:00 PTG delete

SELAGIK DPT DIPAKEY,HENTAM AJAK..HEHEHE

Reply
avatar
Rafflesia™
AUTHOR
Selasa, April 17, 2012 2:25:00 PTG delete

pandainya masz buat. -.- thumb up!

salam selasa..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon