Ulang Tahun Kelahiran Ayahanda Tersayang


Hari ni merupakan ulang tahun kelahiran pak aku...
Ulang tahun kelahiran yang ke-56....
Istimewanya lagi umur pak aku tahun ni...
Sama dengan tahun lahir dia iaitu 1956...


"Selamat ulang tahun pak... semoga ktk dikurniakan kesihatan yg baik... dimurahkan rezeki... dipanjangkan usia"
Saaaaayangggggg ktk..........

Ini hadiah yg di beri mak utk bpk...

p/s : malam nanti baru celebrate birthday...
sekadar makan2 bersama ahli keluarga...
eratkan hubungan kekeluargaan...

Previous
Next Post »

16 Komen

Write Komen
Khamis, April 26, 2012 9:29:00 PG delete

slmt hr lhir pkck..walau dah 56 tp still nmpk muda..

Reply
avatar
dilla nadila
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 9:32:00 PG delete

semoga ayah Masz berbahgia di dunia dan akhirat..Amin~

Reply
avatar
Khamis, April 26, 2012 9:32:00 PG delete

happy besday pakcik... hurm, untungnya kamu msh punya ayah...

Reply
avatar
Zamani
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 9:48:00 PG delete

Salam~ Happy Birthday to your Father ;)

Zam datang usha2 blog anda ;)
Thanks sbb sudi join segmen Blog Pilihan Zamani 84
Sambil2 menunggu keputusan di umumkan, jom blogwalking
dulu & berkenalan sesama bloggers. Pada yang dah bermula awal,
korang mmg sporting la :D Senarai terkini peserta
(sehingga 24hbApril) telah di update:

http://zamani84.blogspot.com/p/peserta-segmen-blog-pilihan-zamani-jom.html

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 10:21:00 PG delete

wah, celebrate besar-besaran ngan family ye? bestnye~

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 10:31:00 PG delete

selamat hari lahir untuk pak masz .. moga panjang umur dan dimurahkan rezeki .. amin ..

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 11:19:00 PG delete

selamat hari lahir untuk ayahanda masz..semoga sihat dan bertambah bahagia bersama keluarga tercinta..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 1:54:00 PTG delete

eppy bzday jugak utk ayah awk.. mg sntiasa dikurniakan kesihatan yg baik..

Reply
avatar
Munnafendy
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 2:13:00 PTG delete

waahhhh hepi bday utk ayah masz k =)

Reply
avatar
Shiema Sufian
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 2:49:00 PTG delete

Selamat Hari lahir Uncle. Ramai orang lahir bulan April. hihi

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 3:46:00 PTG delete

hepi besdayy utk ayah masz jgkk..semoga dpnjgkn usia n dmurahkn rezeki :)

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 4:02:00 PTG delete

selamat ulangtahu kelahiran pakcik..!
sentiasa di murahkan rezeki dan di berikan kesihatan yg sempurna..! Amin...!

psst, goreng pisang tak sampai lagi.hihihi

Reply
avatar
Rafflesia™
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 4:39:00 PTG delete

Selamat Hari Ulangtahun ke-56 PakCik.. semoga dilanjutkan usia dan dimurhakan rezeki.amin..

56 ke? macam 40++ je masz..@_@

*beli online dapat murah n free postage masz. hihi pasni syieda nak beli online je la.. -.-

Reply
avatar
Myra Azraff
AUTHOR
Khamis, April 26, 2012 5:55:00 PTG delete

selamat hari lahir jugak untuk ayah akak..kirim salam kat dia..:DD

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Jumaat, April 27, 2012 8:01:00 PG delete

Selamat hari lahir untuk ayah kamu...

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Jumaat, April 27, 2012 1:44:00 PTG delete

SAMA UMO DGN MAK BAPAK KMK MASZ..

SELAMAT HARI JADI PAKCIK..HENSEM KTK DUHAL..HEHEHE

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon