Alhamdulillah



Syukur Alhamdulillah...
Awal bula May aku ada JOIN satu contest...
Dan tak sangka...
Alhamdulillah... Ada rezeki aku kat situ...
Korang boleh baca entry contest aku tu kat SINI...

Hari ni keputusan contests telah di umumkan...
Dan keputusannya... 
Korang boleh baca kat SINI...

TERIMA KASIH BUAT SUE PERBS  YANG ANJURKAN CONTEST NI 

p/s : Tak sabar rasanya nak baca kesinambungan Novel RAM ni...
suka

Previous
Next Post »

25 Komen

Write Komen
BERT
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 10:03:00 PG delete

wawawa.. tahniah maszz :))

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 10:08:00 PG delete

@ Yui : terima kasih Yui... :)

@ Bert : terima kasih kak Bert... :D

Reply
avatar
Eein Azryn
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 10:14:00 PG delete

Tahniah! Untung eh. Huhu.

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 10:32:00 PG delete

BERKAT RAJIN ADA JUAK OLEH NAK MASZ OWH..TAHNIAH

Reply
avatar
Isnin, Mei 21, 2012 11:03:00 PG delete

tahniah dear! untung dpt buku tu..mmg sesuai sgt utk kamu yg suka membaca! :)

Reply
avatar
Isnin, Mei 21, 2012 11:26:00 PG delete

wah! tahniah! salam kenal dari akak..

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 11:43:00 PG delete

Tahniah masz :))
tumpang happy

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 12:00:00 PTG delete

tahniah Misz.... semoga berajay dalam dunai penulisan blogging yaaa...

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 12:58:00 PTG delete

Tahniah mas..! murah rezeki selalu hendakNYA..!

Reply
avatar
cik marikh
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 2:13:00 PTG delete

syoklaaaaa~

btw, CONGRATZ!!

=D

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 3:35:00 PTG delete

Salam..wahhhh! sunan musafir! edisi khas lak tu, kembang kempih idung masz ni,hehehe

Tahniah masz! >_<

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Isnin, Mei 21, 2012 6:13:00 PTG delete

wah jeles..hehe..tahniah2~

http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/ceritaku-di-nestle.html

Reply
avatar
sue perbs..
AUTHOR
Sabtu, Mei 26, 2012 8:57:00 PG delete

tahiah.. harap2 dh smpai hadiah tu..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon