BEN ASHAARI : MAY 2012


BEN ASHAARI

KENAPA AKU NAK BERADA DALAM BLOGLIST BLOG BenAshaari.Com

Ni di antara salah satu cara aku nak mempromosikan blog...
Selain tu... dgn cara ni boleh menambah kenalan2 dalam dunia maya ni...

PANDANGAN AKU MENGENAI BLOG BenAshaari.Com

Pada pandangan aku... blog Abg Ben ni byk manfaatnya...
Terdapat byk info2 yg dikongsi...
Dan pendapat2 yg bernas dr Abg Ben...
Selain tu... Abg Ben tak kedekut untuk berkongsi segala ilmu dan pengetahuannya
sama ada berkaitan blog atau pun kehidupan seharian...
TQ... Abg Ben...

p/s : dah menjadi kebiasaan untuk melawat ke blog Abg Ben setiap hari.. :)

Previous
Next Post »

7 Komen

Write Komen
Khamis, Mei 03, 2012 3:06:00 PTG delete

semoga trplh lg.. eh, mmg dah ada kan sblm ni>??lau xslhla..huhu

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Mei 03, 2012 3:51:00 PTG delete

@nuyui a.k.a miss YUI ha'ah yui... sebelum ni memang dah ada... tp bloglist tu kekal sampai hujung bulan april jer...

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Khamis, Mei 03, 2012 4:51:00 PTG delete

masz .. helpp .. hihihi masz slalu beli novel online kan ? blh bg link tak ? tgl kt fibox or komen akak k :) macihhh ..

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Khamis, Mei 03, 2012 8:18:00 PTG delete

OLEH KERANA KTK RAJIN JOIN SEGMEN,JADI KMK TAG KTK..HEHEHE

http://idzrarynprelovedproperty.blogspot.com/2012/05/giveaway-1st-anniversary-blog-eyryn.html

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Khamis, Mei 03, 2012 10:27:00 PTG delete

nur terlepas lagi daaa..huhuhuh

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Khamis, Mei 03, 2012 11:04:00 PTG delete

slmt ber-bloglist sis..kmk pn da join sm

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon