Berat Aku!



Cuba korang tengok tarikh kat gamabr atas tu...
25/04.... baru hari ni aku buat entry tentang berat badan aku ni...
Setelah berusaha akhirnya berat badan aku naik sebanyak 2 kg...

Waktu aku sekolah dulu...
Berat badan aku 50kg...
Lepas habis sekolah...
Berat badan aku turun...
Hilang 5 kg...

Asal jumpa atas terserempak kawan...
Semua kata aku kurus...

p/s : Kalau boleh aku nak berat badan aku antara 48kg ke 50kg...

Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen
Cik Nur
AUTHOR
Selasa, Mei 01, 2012 4:27:00 PTG delete

lepas ni kena maintain lah mas.. :)

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Selasa, Mei 01, 2012 7:06:00 PTG delete

Salam..woow! ringannya @__@

Masz, asal org jumpa lana, diorg cakap, woow, makin chubby kau, @__@ mencik,hahahaha

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Selasa, Mei 01, 2012 9:08:00 PTG delete

Berat juak ktk ooo.. haha..

Reply
avatar
NasZ
AUTHOR
Rabu, Mei 02, 2012 9:25:00 PG delete

ok la tu. saya dah terlebih berat ni. hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Rabu, Mei 02, 2012 2:09:00 PTG delete

BERAT IDAMAN KMK YA MASZ..HEHEHE

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon