Bulan # 15 JamadilAkhir


Siapa ada tengok langit malam semalam...
Cantikkan bulan malam semalam...
Sbb bulan cantik sangat malam semalam...
Aku try lah ambil gamba malam semalam...
Tu pun guna hp jer malam semalam...
Kualiti gamba tak berapa cantik sangat malam semalam....
Jadi aku ambil 4 keping jer malam semalam
hehehe... sengal... hujung ayat semua aku letak MALAM SEMALAM... ;p



p/s : hidung aku dah merah dan sakit sbb asyik hembus hingus jer...
bersin pun dari tadik gak... rasa nak bersin, tiba2 tak jadi pulak...
tp bila dah jadi tu... huhuhu macam hujan tempias, basah...
hilang keayuan kejap... ;'(

Previous
Next Post »

9 Komen

Write Komen
Nazayiena
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 4:57:00 PTG delete

Terang bulan mlm tadi sbb ada anak kmk tegur,baru kmk perasan ko...

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 5:01:00 PTG delete

aok eyhh.. awal pagi tadik mek turun keja kol 6.15 gya yobih nang nampak bulan.. kck abis.. nang bulat.. subhanallah

Reply
avatar
Prettywrite
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 5:01:00 PTG delete

tak perasan pulak bulan terang malam tadi..rugi..

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 5:08:00 PTG delete

sini xnmpk bulan, sebb petang tu hujan lebat,, bila malam bulan malu2 nak keluar, jadi dia bselindung di sebalik awan tebal..huhu

Reply
avatar
keeya mustafa
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 5:26:00 PTG delete

kalau kau perasan setiap pertengahan bulan islam, bulan mmg akan penuh dan terang ..bulan rejab dan seterusnya nanti ko tgk..

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 5:43:00 PTG delete

aok ho...mmg terang bln malam td...

Reply
avatar
cinnamon.com
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 6:40:00 PTG delete

tengok cantik sgt

subhanallah

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 9:15:00 PTG delete

semalam tunggu jugok.tapi taknampak dihalang pokok kelapa sawit yang beribu2 batang! haha
punye tahan mate nak tengok.pastu hujan..huwaa hujan mate ku!
takpe lah xde rezeki !

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 9:56:00 PTG delete

cantik bulan malam semalam,malam ni pun cantik..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon