Ehh.. Eh... Kucing Pulak Yang Salah...


Rasa nak gelak aku bila baca keratan akhbar ni...
Boleh pulak dia salahkan kucing dia...
Alasan nak selamatkan diri...


***Kesian... kesian... bukan kesian kat lelaki tu...
tp aku kesian kat kucing dia...
Sbb dpt tuan macam tu...***
~sumber gambar : fb:bom321~

Previous
Next Post »

22 Komen

Write Komen
Selasa, Mei 29, 2012 2:57:00 PTG delete

sian kucing tu...yg dipersalahkan plak

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 3:09:00 PTG delete

nak nipu tapi tak logik haha

Reply
avatar
cha'e
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 3:15:00 PTG delete

ni mesti kes main aci redah je. .haha. gasaklah

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 3:32:00 PTG delete

lawak je alasan dia tu~~ :p

Reply
avatar
Nor Nadiah
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 3:33:00 PTG delete

adeh...lawak...xlogik langsung kan...adesh..

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 3:36:00 PTG delete

adehh blh pulak macam tu .. haishh macam2 .. hihihi

Reply
avatar
Selasa, Mei 29, 2012 3:38:00 PTG delete

hahaha.. kalo betul pun, nama pun kucing...ada akal mcm manusia kah?? mmg bangang la itu org...

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 4:02:00 PTG delete

nang bengong org ya..haha..padan muka kenak tangkap polis

Reply
avatar
NasZ
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 4:16:00 PTG delete

inilah sifat manusia. suka menyalahkan orang lain. sekarang dah makin kronik. kucing pun disalahkan.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Reply
avatar
Cik Jannah
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 8:07:00 PTG delete

tak pasal2 kucing jadi mangsa! ngek punya tuan kucing!

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 8:50:00 PTG delete

janji ada alasan nak lepaskan diri.. kucing pun kucing laa yang jadi mangsa keadaan.. kekekek

Reply
avatar
Selasa, Mei 29, 2012 10:52:00 PTG delete

haha...cover line la 2 kannnn...
kucing pun pandai bkk tenet tgoj u tube..kiki

Reply
avatar
myself
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 11:36:00 PTG delete

kucing iris pun selalu jadi mangsa iris hahaha

Reply
avatar
Rabu, Mei 30, 2012 12:29:00 PG delete

Hakhakhak...lawak nooo la...tak bleh blah tul statement tuh ha...haha!

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Rabu, Mei 30, 2012 1:16:00 PG delete

menipu tak agak..haha..lawak..

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Rabu, Mei 30, 2012 7:42:00 PG delete

KABERLINE LAH YA...HAHAHAHA,X LOGIK DI AKAL...

Reply
avatar
Zie Madini
AUTHOR
Rabu, Mei 30, 2012 4:21:00 PTG delete

HEHEHEH...ya baruk nya. tedah nyau nya ya. nya gik di persalahkan. mcm lah org nk terimak pakai alasan bongok nya ya..hehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon